multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruudie zei:
guy5927 zei:
nounounou ...

Vliegt ze ook ?
Nee ik moet nog wat solderen en de regelaar, ontvanger en accu moeten er nog in. Of bedoelde je dat niet? :P

hobby zei:
Gaaaaaaf en goed bedacht.......ben wel heel erg benieuwd, helemaal als ik er straks nog een filmpje van te zien krijg :lol:
Ik denk dat het nog wel even duurt, heb niet zoveel tijd ivm school en andere projecten. Maar ik ga er zeker een filmpje van maken.

Noah zei:
2 aparte regelaars of de 400 motoren met elkaar verbonden? ben ook benieuwd naar het fillmpje :) komt die dame daar dan ook weer in voor ?
Ze kunnen allebij wel op m'n regelaar, die kan 25 amps aan dus dat kan wel dacht ik zo. En die dame gaat niet mee naar het vliegveld :P

Traveler zei:
Nice looking lady :)
Dat is m'n zus, wil je d'r nummer ofzo :P

Noah zei:
Ja inderdaad, daar wil ik mijn brushless ook wel inzetten :p
Bedoel je daarmee dat je je schaamhaar scheert? hahahaa :P

Ik wil haar nummer ook wel hoor :roll:
Dit topic begint toch een andere wending te krijgen zo, haha

Dames, dames, dames, laten we het hier nou gewoon over het modelvliegen houden.
Anders gaat de hele aandacht van al deze jongens verloren, en is er straks niemand meer veilig op straat, omdat alle vliegtuigjes naar beneden komen :wink: :lol:

daar heb je met de ez snel last van :) ik was laatst aan het vliegen , rukt de brandweer met 3 wagen enzo uit bij een jeugd gevangenis waar ik 100 meter naast vlieg ofzo. Dus ik kijken.....mmhm ik was aan het vliegen... gelukkig hing hij nog steeds netjes tegen de wind in....

Gisteren heeft mijn vriendin er ook even 20 minuten mee gevlogen. Wel netjes via de kabel ;)

Je hebt volkomen gelijk als je dat zegt, maar ik mag zelf ook niet klagen met mijn vriendin. :wink:
Zou dat de rede zijn waarom ik zo vaak crasch, als ik ga vliegen met haar :lol: :cry:
Maar nu genoeg over het vrouwelijk schoon........we zijn tenslotte hier om te praten, over de ervaringen van het het vliegen :?:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

LOL :)

Genoeg nu.. ik ben gewoon getrouwd..

OFFTOPIC en.. terug naar Easystar ... :)

de mijne is wit met blauw, iemand hem aangepast met custom painting? m.a.w. ''PIMP MY EZ"

easystar.jpg

Wat is het toch een lekker .... emmm toestel :)
Ik ben momenteel mijn wingtips aan het schilderen.
Beetje ala Bob Ross :P

en met wat voorn lader laad je die 2 lipo packs? (rc-hobby online is bij mij dicht bij en die man vliegt ook bij mij op de club :wink: )

Even een vraagje die ik niet kan vinden in de beschrijving ,hoe zit de vleugel vast aan elkaar en in de romp? ik weet dat er een stang in zit die je in de andere vleugel moet schuiven maar hoe blijven ze dan aan elkaar en in de vleugel zitten?

Even een vraagje die ik niet kan vinden in de beschrijving ,hoe zit de vleugel vast aan elkaar en in de romp? ik weet dat er een stang in zit die je in de andere vleugel moet schuiven maar hoe blijven ze dan aan elkaar en in de vleugel zitten?

Er zit een klem op de uiteinden dus als een puzzel passen ze in elkaar.. ik heb zelf op elke vleugel 2 krachtige magneten gedaan.. en de carbonstang aan 1 kant vastgelijmd. zo kan ik de vleugels altijd demonteren en zitten ze toch goed vast :)

als de vleugels iets los zitten gewoon wat verdikken met plakband :) Zelfs na volgas hard rondvliegen en vol up en dat soort geintjes blijft het zitten. Dat zit wel goed ;)

652895Kopie%20van%20IMG_7917.JPG

Mooi he :P

2219Kopie%20van%20IMG_7918.JPG

Ik heb met de "twinstar" gevlogen! bij het kiezen van de accu dacht ik what the heck en heb ik er een 3s1p 2200 pack in gestopt...nou dat heb ik geweten! Dubbele motoren op 11.1 volt, hij ging er echt als een speer vandoor :D
Ik heb er geen filmpje van gemaakt omdat het een test vlucht was, waarbij ik ontdekte dat m'n nieuwe ontvanger een bereik heeft van 20 meter ofzo :?
De regelaar zit op voldoende afstand van de ontvanger:

816026Kopie%20van%20IMG_7920.JPG

het gaat om een Webra nano S6 ontvanger, ik gebruik een hitec eclipse 7, het zou gewoon goed moeten werken toch :| :cry:

webra_nano_s6_35mhz.jpg

Hey die ontvanger heb ik ook liggen hier. heb alleen nog niet gebruikt moet nog een kristal hebben. Maar dat ding heeft best aardige recenties dus er zal wel iets niet helemaal kloppen.. wat voor kristal heb je erin zitten?

P.s. volgende keer graag weer foto's MET zus :)

ik hoop wel een robbe kristal .
in mijn zwever doet die ontvanger het prima ,maar er kunnen ook fabrieks fouten tussen zitten
groeten wiebe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back