Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tadango zei:wat heb je in vredesnaam voor kabels naar de motoren lopen? Servo snoer??
Noah zei:Hey die ontvanger heb ik ook liggen hier. heb alleen nog niet gebruikt moet nog een kristal hebben. Maar dat ding heeft best aardige recenties dus er zal wel iets niet helemaal kloppen.. wat voor kristal heb je erin zitten?
P.s. volgende keer graag weer foto's MET zus![]()
Gewoon het kristal wat ik bij m'n zender/ontvanger kreeg (35.180).wiebe zei:ik hoop wel een robbe kristal .
in mijn zwever doet die ontvanger het prima ,maar er kunnen ook fabrieks fouten tussen zitten
groeten wiebe
Tsja, ik had niks anders in de buurt, en het werkt, dusssTadango zei:wat heb je in vredesnaam voor kabels naar de motoren lopen? Servo snoer??
Ja hij is de mooiste niet he, maar hij boekt het als een malleTraveler zei:Holy moses, het lijkt wel een toestel van Onur Air
Maar ik ben benieuwd hoe 2 motoren vliegen.
Volgende keer filmpje ? (met zus)![]()
Noah zei:Tadango zei:wat heb je in vredesnaam voor kabels naar de motoren lopen? Servo snoer??
Inderdaad! valt me nu ook pas op 8O
bedankt voor de info over die kristallenwiebe zei:nu ik eens goed kijk heb je daar een bec stekker om de regelaar te
voeden .daar loopt wel 20 a door ,maar dat wil niet omdat je snoertjes te dun zijn en je stekker te veel verlies heeft en ,
daarom geeft je ontvanger er de brui aan denk ik .
Ruudie alleen een kristal in je onvanger kopen van het zelfde merk [of wat werkt]
in je zender altijd een kristal van het merk van je zender stoppen .
groeten wiebe
Ik heb de RTF versie gekocht, dus met 3kanaals afstandsbediening. Nu zit ik er over te denken om een Graupner MX-12 zender te kopen. Kan ik de zend kristal uit de huidige 3kanaals afstandabediening halen en deze in de graupner mx-12 zetten zonder problemen?
Epoxy 5 min, of Z-Poxy van Zap a Gap.Welke lijm kan ik hiervoor het beste gebruiken?
hehe, lekker knallen in het park met men BUG-dlg 8)Helza zei:WAAROM WAAIT HET NU ZO??? Kan iemand die wind niet uitzetten?