---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitslagen eerste race meeting:

1 Boris 32,15
2 Menno 35.29
3 Markjuh 36.24
4 Roni 37.2
5 DAnnymetal 43.03
6 Nick 51.02
7 Devil31 51.16
8 Biglama 56.11

Boris was niet bij te houden vandaag. Moeten we echt nog een keer doen en snel ook. Het is echt kicken als je van start gaat en weet dat het een alles of niks rondje is. Ben ook maar met een filmpje bezig. Kom er wel achter dat het bij de races beter is om je camera wat omhoog te richten :)

Meteen mijn handtekening maar even aangepast ;)

Het zijn Benelux kampieonschappen menno voor de belgen onder ons :D.

Ik mis een paar mensen in het lijstje die het niet gehaald hebben.

Gerard_nl, Corne en nog iemand?

Toffe filmpjes mannen maar spijtig van de shit die youtube er weer van gemaakt heeft.
Is helemaal verpixeld die beelden.
Ik haat youtube tegenwoordig met hun kut compressie technieken en dergelijke.

Rocket boris vandaag8O,super dag,verheug me op de volgende,gefeliciteerd jungs,nice race:cool:
@jazzman,close call,heb je me gepakt op 14 hondertste.:(:p

Laatst bewerkt:
Wat een top dag vandaag !! het weer was perfect en een bijzonder gezellige boel was het !.

Helaas door wat video ontvangst problemen niet mee kunnen doen met de race, maar toch nog wat vluchten gemaakt !.
Het stond vandaag in het teken van RACE & CRASHES haha.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een top dag vandaag !! het weer was perfect en een bijzonder gezellige boel was het !.

Helaas door wat video ontvangst problemen niet mee kunnen doen met de race, maar toch nog wat vluchten gemaakt !.
Het stond vandaag in het teken van RACE & CRASHES haha.

Dit was wel een race en je sneed hier af ;). Maar mooi dat je me perfect in beeld had man.

Er was maar 1 echte race man , dat is op alle vlakken eerlijk geraced , helaas wel 4rde geworden :)
Mijn bochtenwerk was slecht , ik ga oefenen voor volgende keer ;)

Hier dan mijn bijdrage. Mijn Mobius is gewoon plat op het frame gemonteerd en dat is bij rustig rondvliegen prima. Voor de races had ik hem beter wat omhoog kunnen richten.

Een beetje mazzel gehad denk ik met die eerste ronde. Nadat ik de Unox bocht door was had ik ook zo iets thuis brengen die handel zonder te veel risico.

Had eerlijk gezegd zeker niet verwacht dat ik sneller zou zijn dan jou. Ook Mark ging als een speer vandaag. Binnenkort moet je maar revanche nemen.

Wat is dat met Youtube de laatste tijd. Nu laat hij de 1080p versie weer niet zien :(

Ja man , jij mark en Boris hebben super gevlogen , Danny en ik net iets minder.
Te voorzichtig geweest om niet uit te vallen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back