Namaak T-rex 450 voor 35 dollar??

• Topicstarter Topicstarter Rogier
  • Startdatum Startdatum
Op de grond heeft mijn staart rotor al wel eens in die flexibele vin gehapt. Vin in het gras en staart bewegen dan lukt dat wel. Dat is natuurlijk eigen schuld. De piloot moet opletten dat zijn staart netjes in de zelfde richting blijft wijzen tijdens het opstijgen:)
In de lucht niet dat ik weet. Ook niet tijdens snelle piro's.
ik kan me nauwelijks voorstellen dat de staart vin door windkracht zo ver buigt dat hij in de staartrotor komt. Tenzij hij niet recht is bij vertrek.

Groeten, Wilbert.

Nope, dat gebeurt niet.
Maar het zijn wel extra trillingen.
Ik heb hierom de Carbon tail upgrade genomen voor 3 euro (of zo)

Vandaag weer gevlogem met de heli.
Nu met nieuwe setup 3x hs65hb ,futaba 401 met 9254 en graupner r700.jeti 40a
Weer storingen,dus lag het toch niet aan de assan of staart fin.
Ik ga denk ik toch maar eens over naar 2,4.

Het is de bedoeling dat de volgende helie een stuk groter wordt.
Welke weet ik nog niet 500 of 600
De protos vliegt op de sim wel gaaf.
grt Rob

Vindt je dat kapje echt mooi?
Ik weet wel dat je het kapje wel weer makkelijk kan uit deuken.
Vraag maar niet hoe ik dat weet.
lol

ca 40 euro moet je rekenen. $202/1.39=€145 145x.19=27.55 btw + 12,50 (post) maakt 39,95. Als je bestelling hoger was geweest dan € 150 euro komt er nog 6% +btw aan invoerrechten bij.. Ik merk dat ze de doosjes met de heli er bijna altijd uitpikken, terwijl enveloppen met klein, veel duurder, spul zo door laten. T kan dus handig zijn je zending in 2'en te splitsen en de extra verzendkosten voor lief te nemen. tis ff rekenen en een beetje gokken.

heb hem gisteren in elkaar gezet en net heeft ie voor het eerst gehoverd is echt een leuk ding. moet alleen nog wat dingen opzoeken in me zender hoe ik me gas kan regelen zo dat deze niet gelijk gaat met me pitch,

iemand een idee? ik gebruik een futaba ff7.

stef

ca 40 euro moet je rekenen. $202/1.39=€145 145x.19=27.55 btw + 12,50 (post) maakt 39,95. Als je bestelling hoger was geweest dan € 150 euro komt er nog 6% +btw aan invoerrechten bij.. Ik merk dat ze de doosjes met de heli er bijna altijd uitpikken, terwijl enveloppen met klein, veel duurder, spul zo door laten. T kan dus handig zijn je zending in 2'en te splitsen en de extra verzendkosten voor lief te nemen. tis ff rekenen en een beetje gokken.

Heb ik ook gedaan. Me cheapass hobbyking zender + ontvanger heb ik al. De heli hebben ze er helaas uitgepikt.. Mijne is ook 200 dollar, dus zal ook wel 40 euro worden jammer genoeg.

HKH Aanrader!!!

Geweldige kopie van Trex, met een Futuba Gy401, 3x Align ds410m, rudder: 1 x DS420, KDS zender/ontvanger... en gaan!! Boor je hem een x in de grond? Leuk is anders, maar je schade blijft zo heel beperkt en voordelig!!! (Totall-loss €35,- .......)

Ook rendabel pakket voor alleen onderdelen!!!

Douane maakt het niet echt simpeler zeg:

Ik reis vanuit een niet-EU-land naar Nederland

Ar.

Back