Namaak T-rex 450 voor 35 dollar??

• Topicstarter Topicstarter Rogier
  • Startdatum Startdatum
Verzendkosten tellen WEL mee bij belasting.

Dat heb je dan mooi mis.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus er is werkelijk een heli te koop voor zo'n lage prijs?? Vliegt dat ding dan nog wel wat? Ik kan het me echt niet voorstellen...

Dus er is werkelijk een heli te koop voor zo'n lage prijs?? Vliegt dat ding dan nog wel wat? Ik kan het me echt niet voorstellen...

en of hij vliegt !!

in het begin is alles best speling vrij en dan kan je er zelfs 3D mee vliegen mits ietwat dergelijke electronica !
na een tijdje begint de speling de kop op te steken en dan vliegt het niet zo nauwkeurig meer maar dat kwam wel door de 3D fratsen wat we met deze heli hebben uitgespookt :mrgreen:

als je er normaal mee vliegt slijt het allemaal zo snel niet...

iig lang verhaal kort : de HK bestaat nu uit 95% align V1 onderdelen en dat vliegt echt zoals een echte Trex 450 het verschil is de prijs, scheelt wel wat met een nieuwe Trex kit ;)

die copterX is zéker even interesant(en een pak goedkoper) dan die align conversie die ik heb, misschien een klein verschil in de kwaliteit van de alu maar dat zal in principe niet meteen merkbaar zijn...

Kwaliteit is erg goed van de alu hoor :)
Ik heb gegeken naar de HK450 en dan alle Alu upgrades die mogelijk zijn bij Unitedhobbies. Dan kom je duurder uit dan de CopterX in 1x aanschaffen.
Enige wat slecht is is de handleiding maargoed die kun je van Align gebruiken.

Pas op jongens, de tailgear probleem is nog steeds niet opgelost! Ik heb de nieuwe HK versie, met de groeven in het asje, en nog is hij los gekomen. Dit gelijk repareren of een vervanger er voor zoeken mocht je je heli heel willen houden.

NOAH heeft gelijk hoor.
Ik vlieg met alu kop en alu tail end van een CopterX op mijn KDS450.
En het werkt perfect.
Nog belangrijker...............het houdt zich ook goed zonder dat er snel speling op de kop of staart komt.
Ik vlieg geen 3D maar wel erg hard met mijn heli's.
Die alu koppen houden zich meer dan goed.
Ik denk wel eens als ik de heli met een rotvaart plots de hoek indraai hoe dat spul zich zo goed kan houden.
Maar het werkt gewoon.
Met plastik heb ik minder fijne ervaringen.
Spul kan breken en speling treed ook veel sneller op heb ik gemerkt.
Vooral die standaard plastik koppen zijn bagger.
Ik heb er 2 gehad die allebei na dik 50 vluchten (normaal vlieggedrag) speling gingen krijgen waardoor er bladspoor optrad wat er niet meer uit te halen viel.
Had mij toenertijd 2 weken zoeken nodig om erachter te komen dat het kwam door zo'n bagger plastik kop.
Ik hou het nu alleen bij alu en het werkt super.
Vr GR E

nog een fototje van hoe mijn hk er nu uit ziet:

hk-450_1.jpg

ben net door iemand op heli freaks geholpen met het goed instelen van de gyro hij staat nu op headlock en dat vliegt veel beter als nu de rotor speed iets in zakt blijft de staart gewoon achter de heli hangen.

stef

nog een fototje van hoe mijn hk er nu uit ziet:

hk-450_1.jpg

ben net door iemand op heli freaks geholpen met het goed instelen van de gyro hij staat nu op headlock en dat vliegt veel beter als nu de rotor speed iets in zakt blijft de staart gewoon achter de heli hangen.

stef

Wat voorn gyro heb je? En jou je je instellingen willen delen? Zit namelijk ook nog een beetje te klooien met mijn instellingen!

jij gebruikt die dus ook? in combo met een f7 futaba zender? je moet hem via je zender op headlock mode zeten en dan de gain via je zender goed zeten. ik snap daar allemaal nog niet zo heel veel van alleen dat het nu wel veel beter werkt. meschien is er wel ergens op het internet een tut te vinden of in de handleiding van je zender?

stef

wat heb je nu eigenlijk allemaal nodig ?

want ik kom er niet uit, kan iemand toevallig de linkjes sturen want er moeten ook bal links bij en die kan ik nergens vinden :)

Dit heb ik gekocht:
SKU Description Qty STATUS
HK-450 HK-450 CCPM 3D Electric Helicopter 1 [CHK OK] USR:7
HXT900 HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro S 4 [CHK OK] USR:7
Z22003S20C ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C 2 [CHK OK] USR:7
AM1043-15CM 15CM Servo Lead Extention (JR) 26 3 [CHK OK] USR:7
AM1001A PolyMax 3.5mm Gold Connectors 10 P 1 [CHK OK] USR:7
TY2215-3550 Turnigy Typhoon 2215H Brushless 45 1 [CHK OK] USR:7
TR_P30A TURNIGY Plush 30amp Speed Controll 1 [CHK OK] USR:7

En een gyro van DealExtremem, de mystery gyro.

Back