Naza-M Lite upgrade naar V2

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe ?
Ik sluit mijn USB kabeltje aan via de V-sen, ik heb de download, maar als ik deze open
gebeurt er niets, geen melding van upgrade o.i.d. !

:help:

Hahaha komop zeg.. lees gewoon wat er staat.
als je hier niet uitkomt moet je echt een andere hobby zoeken :X

Hallo Gert-jan, ik heb dat i.d.d. gedaan, maar het doet niet wat de handleiding aangeeft, ben er echt wel even mee bezig geweest. Diverse manieren geprobeerd. Dank voor je reactie.
Zou het kunnen dat Dji er iets mee heeft gedaan of lukt het anderen nog wel ? graag een reactie.

Zo Mitchell, jij bent de enige die om 11.30 u reageert, net wakker zeker ?
komt altijd weer uit dezelfde hoek !
Ik vroeg om hulp niet vanwege onkunde maar omdat het niet gelukt is volgens de instructies.
Je beledigd ook nog een ieder die woordblind is, terwijl op dit forum enkele mensen dit zijn die al jaren op zeer hoog niveau onze hobby bedrijven.
Goed lezen in verband brengen met onkunde is euuuh, een beetje dom !!!

Dank je Dji piloot ! nu je het zegt, ik heb wel eens gehoord dat je de originele kabel moet gebruiken, ik heb deze tweedehands zonder gekocht,en daar zat hij niet bij ! maar heb nog wel een kabel ingepakt zitten bij een V2 .
Ga ik gelijk proberen ! ik laat het je weten !

Ja, dan kom je weer op het vragenrijtje dat een stukje terug ook al staat (kan het niet mooier maken) Je hebt niet toevallig iets (iis bijvoorbeeld) draaien op je PC dat poort 80 gebruikt? (en usb kabel.. andere PC .. enz enz)

Hallo Mark, dit draadje gaat er net over dat je de Lite kan voorzien van v2 software, hahaha !
Ik ga het allemaal proberen, laat het weten als het mij lukt , en waar het aan lag,
lijkt idd een dataoverdracht probleem te zijn.

Thanks guys !:thumsup:

Ik bedoel de configuratie software, het programma wat je PC draait ;)
Daarvan is een aparte versie voor de lite en een aparte voor de v2.
V2 werkt niet met de lite software. (ben ik door jouw quad achter gekomen :mrgreen: )

ook de juiste driver op je pc staan ? was ik de eerste keer ook vergeten. :oops:

Ziet de software je naza nooit of heb je enkel een probleem met de update ?

groeten

Back