NAZA V2 Info / software / firmware downloaden

Discussie in 'Multicopters' gestart door teletubbie, 2 mei 2013.

1. marzzz69

marzzz69

Lid geworden:
    14 sep 2010
    zelfde probleem bij mij. Weet iemand een oplossing? Led knippert rood-groen-geel

.zelfde probleem bij mij. Weet iemand een oplossing? Led knippert rood-groen-geel

2. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Meende dat er in dit draadfje kenbaar gemaakt werd dat dat kon, niet gestest door de poster, maar wel bevestigd op een ander forum...

3. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Er staat toch in de manual wat dat betekent?! Pagina 26: IMU calibration is needed.

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  4. dirpam

dirpam

Lid geworden:
    4 okt 2012
    Inderdaad je moet de advanced imu calibration doen. Trouwens als je tijdens update berichten krijgt en doet wat ze daarop vragen zal je veel meer succes hebben.

Mijn werkt 200% beter met de V2 update van firmware, dus zeker een aanrader.

Alvast succes verder.

5. marzzz69

marzzz69

Lid geworden:
    14 sep 2010
    Thanx, hij doet het weer.

6. teletubbie

teletubbie

Lid geworden:
    29 jun 2011
    DJI was able to confirm that there have been some changes to the dampening in the MC and the GPS is similar to the GPS on the Phantom which means that there is a saw filter built in. That should help with interference when running 1.2mHz vTx's.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1887587

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  7. rwijnhov

rwijnhov

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Die extra demping van de mc is vermoed ik bedoeld om the fly aways tegen te gaan. Die naar mijn mening trillings gerelateerd zijn. Hoop wel dat ze de demping niet te zacht gemaakt hebben zodat de naza gaat leanen na agressieve manouvres.

8. Digitech

Digitech

Lid geworden:
    16 mrt 2011
    ik heb de Naza V2 al een tijdje goed mogen testen hierzo.
    ik merk wel duidelijk verschil met de nieuwe firmware , de GPS lock lijkt mij allemaal hetzelfde gebleven.
    de Filter die verbouwd zou zijn en een beter lock zou krijgen , lijken allemaal fabeltjes , hoewel het verhaal veranderd als je een 1,2 ghz videozender gebruikt , maar die zijn toch illegaal ;)

9. rwijnhov

rwijnhov

Lid geworden:
    3 nov 2008
    @digitech,

Ik stel voor dat je een v1 en een v2 opend en dan even foto's maken. Ben heel benieuwd of er uberhaupt hardware aanpassingen zijn.

10. birddog

birddog

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Ik krijg die van mij niet meer aan de de praat , het ledje in de naza gaat ook niet meer branden.
    Heb hem op mijn hexa waar een andere naza opzit geprobeerd maar hij doet niks meer.
    Wat kan ik nog meer doen?

11. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Wordt hij nog herkend als je hem op de PC aansluit of heb je dan ook geen reactie?

12. birddog

birddog

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Met de oude software dus de dji 1.8 word ie niet herkend, dus blijft alles lichtgrijs en kan ik dus geen instellingen doen.
    Als ik de nazam ass gebruik kan ik wel alles instellen maar er gebeurd verder niets.
    Imu calibreren wil ook niet.

13. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    De oude software zal zeker niet werken met de laatste FW, dan zal je eerst moeten downgraden. Maar gezien je nieuwe software wel nog de Naza FC ziet is het ding niet echt dood. Misschien FW een keer opnieuw instaleren met default settings en nadien manueel alles terug instellen zoals het moet?

14. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Zonet nog even een test gedaan maar weer zelfde resultaat. Als ik naar links vlieg gaat mijn quad ongeveer een meter naar beneden, naar rechts gaat hij een halve meter omhoog. Als ik in beide gevallen dan even hover komt hij terug naar de juiste hoogte. Iemand hetzelfde al waargenomen? Ik heb een X configuratie en er was geen zon die op de behuizing kan vallen.

15. birddog

birddog

Lid geworden:
    25 jul 2011
    he he heb em weer aan de praat, heb de oude dji 1.8 er weer opnieuw opgezet en geregistreerd en ik kon de instellingen weer doorlopen.imu calibratie gedaan (was niet nodig zei die) en na het afsluiten en op nieuw opstarten deed ie het weer.Hij zei trouwens wel dat de FW 3.01 er op stond.Wat ik nog niet snap is dat het rode ledje in ene naza brand en in deze niet.

16. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    De meeste LEDjes worden gestuurd uit de FW, andere FW is mogelijk ander gedrag.

17. DJ41

DJ41

Lid geworden:
    22 dec 2012
    Ik ben mijn Naza aan het troubleshooten en ben er ook niet echt uit wat nou standaard is. Hoort het interne LEDje nou aan of niet? Ik lees tegenstrijdige berichten op fora. Zou het met de firmware update te maken hebben?

18. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Het lijkt me ook logisch dat het met de nieuwe FW niet brandt, de nieuwe NAZA heeft een zwarte case dus ik zie het nut er niet van buiten de baro wat te beïnvloeden.

19. birddog

birddog

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Bij mijn ene naza v1 met de oude firmware brand het ledje constant,bij de andere naza ook v1 brand ie niet met de nieuwe firmware.
    Het zal wel met de firmware te maken hebben.

20. iVolo

iVolo

Lid geworden:
    25 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina