RRobert 14 dec 2010 #42 ik was er de 1e keer ook alleen zondag maakte toen niet uit. dus zal deze keer ook niet erg zijn.
K krikke Guest 7 jan 2011 #43 dames , vergeet je niet in te schrijven voor de volgende BlackJack race op NBR ,, datum 26-27 februari , format :zie voorgaande posts, plaatsen zijn beperkt , ideale test-case voor het volgende seizoen , laat maar komen die registraties , mail:naam-transponder-frequentie , naar kris.verlies@skynet.be inderdaad , het is toch het beste resultaat van de 2 dagen wat belangrijk is RRobert zei: ik was er de 1e keer ook alleen zondag maakte toen niet uit. dus zal deze keer ook niet erg zijn. Klik om te vergroten...
dames , vergeet je niet in te schrijven voor de volgende BlackJack race op NBR ,, datum 26-27 februari , format :zie voorgaande posts, plaatsen zijn beperkt , ideale test-case voor het volgende seizoen , laat maar komen die registraties , mail:naam-transponder-frequentie , naar kris.verlies@skynet.be inderdaad , het is toch het beste resultaat van de 2 dagen wat belangrijk is RRobert zei: ik was er de 1e keer ook alleen zondag maakte toen niet uit. dus zal deze keer ook niet erg zijn. Klik om te vergroten...
Stoomstrijkijzer 12 jan 2011 #44 Nard Cox zei: Helaas dat onze vrouwelijke deelneemster niet aanwezig was Klik om te vergroten... Normaal gezien is ze er in februari bij (en haar vriend ook)
Nard Cox zei: Helaas dat onze vrouwelijke deelneemster niet aanwezig was Klik om te vergroten... Normaal gezien is ze er in februari bij (en haar vriend ook)