Neergestort tijdens opstijgen, en weer neergestort

Ik heb gehoord dat pasen dit jaar niet doorgaat omdat de paashaas is overreden door een dronken automobilist.
iedereen sterkte toegewenst en toch hele fijne dagen komend weekend.

Ik heb gehoord dat pasen dit jaar niet doorgaat omdat de paashaas is overreden door een dronken automobilist.
iedereen sterkte toegewenst en toch hele fijne dagen komend weekend.

Volgens mij had ik juist gelezen dat de Paashaas was geraakt door een piepschuimen Delta ;)

hier is de paashaas overspannen van de cao onderhandelingen, de kippen geven geen duimbreed toe
er zal en moet een breedbeeld tv moeten komen met dat kookprogamma, iets met uitgeklede naakte haantjes in dat progamma ofzo

Ben een week of 4 geleden daar geweest.
Kistje wel zien staan maar ben met een andere weg geweest. PH-CAN

Wel leuk om te doen.

Goed plan Alfred ;-).

Je zult zien dat dit vliegen heel wat makkelijker gaat dan modelvliegen.
Mocht je er heen gaan dan probeer met de piloot te overleggen dat je tegen een geringe bijbetaling langer in de lucht blijft. 15 Minuten is echt te kort....

Maar het is mooi werk. Ik heb al heel wat afgetuft in zo'n Cessna 172, blijft leuk! :-).

Groeten,

Paul.

Ik ben ook benieuwd ja. In het laatste bericht in een ander onderwerp geeft hij aan dat ie met jets vliegt? Of daarmee de turbinetoestellen worden bedoeld? In dat geval ben ik blij dat ik een eindje van Friesland af woon ;)...

hallo,

behalve de vliegles ook een parachuteduik genomen (beide onder begeleiding van een ervaren instructeur)
bij de laatste na aankomst op de grond was een verse schone onderbox wel nodig

vliegen gaat van een leien dakje, vind het nog steeds leuk

en bouw nog af en toe een pibros omdat ik die dingen gewoon hartstikke kek vindt

groet alfred

Back