Nieuw met heli's, advies gevraagd

Oplichterij
Titan? Dat is een heli van thunder tiger.
TREx? Oftewel, men wil dat je denkt dat het een align is.

Je hebt je adviezen toch?
Zeker een beetje goed vliegende 450 maat (en dat hij gewoon blijft werken zonder stomme materiaalerrors) CP kost gewoon minimaal 300 a 400 euro, en dan doe je het erg goed.
Alles eronder en je gaat als beginner heftig de mist in (kapotte onderdelen=sleutelen in combinatie met niet genoeg ervaring = snel weer een crash etc)

Een gevorderd piloot kan redelijk inschatten wat niet goed is, en kan daar op basis van ervaring wat aan doen.
Jij niet.

Wil je erg goedkoop leren vliegen? Neem een Fp
Wil je erg goedkoop cp leren vliegen? Neem een MCPX
Wil je buiten leren vliegen met wind? Neem minimaal een 500.
Wil je snel leren vliegen en je dure heli heel houden? neem les, zoek een club op

Ik ben begonnen met een honeybee fpv2 en die raad ik ten zeerste af. Ding vliegt voor geen meter. Om te leren hooveren is het leuk maar veel verder lukt je niet echt. Een trex 450 gekocht en kon in 1 keer vliegen. Bochtjes draaien werd ineens een stuk makkelijker. Met enkele weken al 3d gaan vliegen zelfs.

Die honeybee heeft me genoeg geld gekost waar ik met de trex wel een paar keer kan crashen. En geloof me , die sim is onmisbaar wil je een beetje snel dingen onder de knie krijgen. Alle 3d tricks die ik wil doen leer ik eerst op de sim. In het echt kost me dat toch zeker de nodige crashes! Die sum is alle geld waard.

Back