Nieuw model van 'the model slipway'

Net gezien op hun site:
dcourage.jpg

Veelbelovend modelletje....

Inderdaad een veel belovend modelletje...
Heeft erg veel weg van de Isa:
isa.jpg

Bron tugspotters

Edit:
:oops:
Had er helemaal overheen gelezen, maar het is dus een model van deze: :oops:
dutch.pride%20(1).jpg

Ligt het aan mij, of lijkt het nou net dat die foto van de Dutch Pride gephotoshopt is van de Isa? Want de golven e.d. lijken precies hetzelfde.
Ook net dat kleine beetje water op het achterdek is op beide schepen precies hetzelfde :lol:

Maar goed, waar het me eigenlijk om gaat: Leuk model! Heel grappig om deze eens te bouwen lijkt me.

Ik denk eerder andersom, de Dutch pride was er nl veel eerder dan de Isa,

en de foto van de Isa was er al voordat ze echt afgebouwd was..

Tom Boere

Jon zei:
Ligt het aan mij, of lijkt het nou net dat die foto van de Dutch Pride gephotoshopt is van de Isa? Want de golven e.d. lijken precies hetzelfde.
Ook net dat kleine beetje water op het achterdek is op beide schepen precies hetzelfde :lol:

Maar goed, waar het me eigenlijk om gaat: Leuk model! Heel grappig om deze eens te bouwen lijkt me.

je hebt waarschijnlijk gelijk... de golven en schuimkoppen zijn ook het zelfde...
Bijde foto's zijn van tugspotters he :wink:

Ha ha, best wel lachen ja.
De Isa is behoorlijk gefotosoept, de verschansing en achterdek zijn gewoon grijs gemaakt.
Ander logootje e.d. en je hebt een nieuw schip :roll: :wink: :oops:
Of om kort te gaan, het is een kopie van de Dutch Pride (qua foto dan).

Greetings,
Luit (die zich begint af te vragen of de Isa überhaupt bestaat)

Heren,

Hier is niemand voor de gek gehouden hoor, de eiugenaar van de Isa heeft dit zelf ( of zijn vrouw ), gedaan om te laten zien hoe mooi hun schip eruit zou gaan zien, niks mis mee...

Tom Boere

Nee ze bestaat wel ja :P
Maar ze hebben dus gewoon een 'werffoto' van de ISA gemaakt uit een bestaande foto van de Dutch Pride.
Is opzich wel handig, het ziet er mooier uit, als die artist impressions, waar je soms nog relingen en al moet bij bedenken :wink:

Back