nieuw project quadcopter

Discussie in 'Multicopters' gestart door willembalder, 11 apr 2013.

1. willembalder

willembalder

Lid geworden:
    12 mei 2010
    oke dat is zo, dus dan is het niet erg.

vogende vraag:
    Hij is klaar en ik heb foto's gemaakt van onder- en bovenkant en hoor graag jullie feedback. Heb pbs board aan onderkant gedaan omdat de accu dan beter op bovenkant gezet kan worden. 4 extra pootjes die om landen wat makkelijker te maken. Ik hoor het graag!

[​IMG] [​IMG]

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. markjuhh

markjuhh Forum veteraan

Lid geworden:
    4 jan 2009
    1x hard landen en alles breekt af volgens mij...

Pootjes kan je t beste op je bodemplaat vast zetten ivm breekpunt van de armen.

3. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Ziet er opzich prima uit. Landingsgestel heb ik mijn twijfels over. Ik zou trouwens wel uitkijken met dat pdb en nat gras....

Heb wat detailfoto's van die van mij gemaakt, een pdb gebruik ik niet, gewoon zelf een 4-splitsing met stekkers gemaakt, dat neemt minder ruimte in beslag.

Die props die jij er nu op hebt zitten, daar heb ik zeer slechte ervaringen mee op de f330; een paar weken geleden met nachtvliegen, brak er in de lucht spontaan een blad af (van de gele)

4. willembalder

willembalder

Lid geworden:
    12 mei 2010
    Ik zal nog eens denken over ladingsgestel. Ik wil eigenlijk iets groots (weid) en lichts omdat ik natuurlijk niet kan landen. Al beetje geoefend op phoenix simulator. Hoe zou ik het anders kunnen doen? Dt andingsgestel veert wel goed mee.

@alexzzz waar is jouw landingsgestle van gemaakt? Ziet er solide uit maar ik zou wel wat groters willen om landing makkelijker te maken.

5. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Landingsgestel van een H.A.L.;

6. markjuhh

markjuhh Forum veteraan

Lid geworden:
    4 jan 2009
    Heb onder mijn 450 het landingsgestel van een HK600GT heli zitten, als je in het "bewezen goede setup" topic kijkt bij mijn filmpjes zie je hoeveel ie kan hebben.

Voor een 330 is die natuurlijk veel te groot, die van de HK500gt zouden er beter onder passen.

7. willembalder

willembalder

Lid geworden:
    12 mei 2010
    Beste allen! Hij is klaar! Met stevig zelf gemaakt landings gestel eronder. Wie o wie uit omgeving Alkmaar wil hem invliegen? Zelf nog nooit quadcopter gevlogen, alleen met phoenix sim. Dus alle hulp is welkom!

8. tcarnal

tcarnal

Lid geworden:
    16 apr 2012
    foto's :)

Deel Deze Pagina