Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, die foto komt me bekend voor. Is die van de persoon waarnaar ik je heb door verwezen.
Ziet er goed uit zo. Lekker bezig.
Mooie straalbuizen als eindresultaat
maar, nu sta ik toch een beetje te kijken van jou boormachine draai bank.
Ik heb ook al eens getracht gebruik te maken van een boormachine om ronde schijven te maken, alleen lukte het bij mij niet omdat de boorkop excentrisch draaide.In de winkel vertelde men mij dat dat normaal was. Dus later nooit meer geprobeerd.
flex assen
Bij de speedbootjes, maar die mogen niet achteruit draaien, dus vergeet dat maar.
Je kan ook overwegen met een riem overbrenging te werken en de motor boven de as te zetten.
Eh, Dennis, ik denk dat je je motorkeuze misschien nog wilt herzien. Deze motortjes zijn toerenmonstertjes en eigenlijk al niet helemaal toegesneden op hun taak een stukje plastic met enige snelheid door het water te duwen en worden gedurende de 5-6 minuten dat die speedbootaccu het volhield al gevaarlijk heet.
Beter toch op zoek naar wat langzamer lopend, sterker motorspul, zou ik zeggen.
Als ruimte een probleem is, wellicht grijpen naar het Brushless geweld? Relatief klein buitenlopertje met lage kV waarde?
Ok....ik had gedacht deze in combinatie met een snelheidsregelaar in te bouwen waardoor het toerental aanzienlijk verminderd en dus de accu minder belast??
Intussen ga ik me wat meer verdiepen in het Brushless werk. Motortjes mogen in deze niet een grotere diameter hebben van +/- 35mm!
groet Dennis
Ok....ik had gedacht deze in combinatie met een snelheidsregelaar in te bouwen waardoor het toerental aanzienlijk verminderd en dus de accu minder belast??
groet Dennis