Nieuwe Baja (cloon) (gedateerd topic)

die baja op de foto is een baja van shengqi.
ik heb deze zelf ook
alleen andere wielen en body.
voor de rest hetzelfde.
ik heb geen klagen over deze baja
ik heb hem al een jaartje.
0,0 procent schade of onderdelen vervangen

gr spiele

je hebt al een topic van Shenqi daaruit blijkt dat de mensen die hem hebben het als rotzooi beschouwen als je een baja cloon wilt kijk dan naar KingMotor zijn duurder maar een stuk beter

sorry hoor maar kingmotor en shengqi komen uit de zelfde fabriek.
mijn pa is er geweest en hij zegt ook maakt niet uit wat erop staat het is een shengqi.
maar ik heb nog een paar klikjes van mijn auto's
maar weet iemand hoe je die erop zet.

sorry hoor maar kingmotor en shengqi komen uit de zelfde fabriek.
mijn pa is er geweest en hij zegt ook maakt niet uit wat erop staat het is een shengqi.
maar ik heb nog een paar klikjes van mijn auto's
maar weet iemand hoe je die erop zet.

Wat niet wegneemt dat Shenqi nog steeds rotzooi is. ;) (Alleen delen ze die reputatie dan met Kingmotor.)

ik heb geen probleem met de wagens.
1 keer een kuil ingedoken en voorband stond scheef.
kan bij iedereen gebeuren.

Er zijn nochtans genoeg mensen die er wél problemen mee hebben. Als jij dat niet ervaart is dat natuurlijk des te beter voor jou. Maar hou in het achterhoofd dat ze in geen enkel geval kunnen concurreren met de echte kwaliteitsmerken.

@Spiele: handel je soms in die dingen?
Je hebt nu 16 berichten op je naam staan, stuk voor stuk vol lovende woorden over de producten van Shenqi. En dat terwijl er van alle kanten minder positieve ervaringen worden gepost.

Dat fenomeen heeft zich hier al vaker voorgedaan merk ik... Er zijn al meerdere gebruikers geweest die hier énkel lovende posts plaatsen over zulke bigscale-kopies. Later bleek dan dat er toch op één of andere manier sprake was van belangenvermenging...

nee ik handel niet in die wagens
ik heb er gewoon 2 waar niks mis mee is.

je hebt van die gekken die denken dat je er de raarste dingen mee uitkan halen .
bij deze : dat kan dus niet.

ik denk dat ik gewoon geluk heb ofzo met die wagens
anders zou ik het niet weten.

een maatje van mij heeft er ook één
eerste keer motor kapot.
ra ra
ja gelijk vol gas met dat ding zonder effe in laten lopen.
kan niet hé

maar ga weer effe raggen met de wagens.
groetjes

@ Micropuller en sandermt2

Wat zeuren jullie nu zelf dan.
Net of het niets is die kloons.

Bekijk het van een andere kant.

Als er iets kapot gaat kun je het ook gewoon vervangen door hopups of originele onderdelen

En je hebt nog steeds een goedkope auto, kapot gaan doen ze uiteindelijk allemaal.
Bij de 1 eerder dan de ander en de 1 is er ook voorzichtiger mee dan de ander.

Dus een kloon voor 400 a 500 euro hoeft geen miskoop te zijn.

Laatst bewerkt:
Bij jou te koop, hihi? Je wrijft je reclame er in elk geval goed in. ;) Bij deze ook gerapporteerd bij de moderators; reclame is verboden op het forum, tenzij je hier een banner hebt.
Daarbij blijven de kloons nog steeds inferieur kwalitatief gezien; je zegt het zelf; ze gaan ooit allemaal kapot, maar die klonen doen dat heel wat vroeger dan de echte. :)

ok haal ik die reclame wel weer weg maar een kloon heeft zo ook zijn voors en tegens net als de standaart HPI's

@marder art en sandermt2

btw als een ander ergens reclame voor maakt of zegt dat je ergens iets kunt kopen met een link erbij mag dat wel?

Laatst bewerkt:
@marder art en sandermt2

btw als een ander ergens reclame voor maakt of zegt dat je ergens iets kunt kopen met een link erbij mag dat wel?

Als je de regels leest is sluikreclame (of sluipreclame, weet het zo niet meer) niet toegestaan is dat wel duidelijk.
Verwijzingen van gebruikers naar shops toe is natuurlijk altijd moeilijk te beoordelen of dat nou reclame is, laat ik mooi aan de mods over.
Maar jij daarentegen maakt overduidelijk reclame voor je eigen winkel.

Valsspelende gebruikers met meerdere accounts die verspreid verkapt reclame maken heb je natuurlijk altijd, dat snap ik ook wel....

@ Micropuller en sandermt2

Wat zeuren jullie nu zelf dan.
Net of het niets is die kloons.
Ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat kloons niets waard zijn.

Wel constateerde ik dat Spiele's posts erg veel weg hadden van sluikreclame, een praktijk die in het wereldje blijkbaar vaker wordt gebezigd.

Ik heb persoonlijk wel een probleem met kloons, aangezien deze geproduceerd worden door personen die willens en wetens de R&D van een ander stelen. Daarmee zou ik zelf niet willen worden geassicieerd, maar dat moet ieder natuurlijk voor zichzelf weten.

Ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat kloons niets waard zijn.

Kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb dat jij dat gezegd hebt.

Ik zei "net of ze niets waard zijn", dat merk ik uit het hele verhaal van jullie op.

Maar wil niemand voor de benen schoppen, iedereen moet lekker vinden wat ie vind maar dat er zo om gemaald wordt vind ik een beetje jammer.

Maar waar kon je nouo die originele HPI Baja's kopen voor 650 euro?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar............

Back