*nieuwe datum*deff zondag 25 okt 3dhelifreakz meeting ibisweg**

Hey Helifreakz,
de koude dagen komen er weer aan dus en om dit te vieren zal, 3Dhelifreakz, jullie uitnodigen voor een MegaMeet aan de Ibisweg in Almere.

We gaan proberen er een "3DHELIFREAKZ MEETING" van te maken.

In iedergeval staat het gepland op ZONDAG 25 OKTOBER in de middag uurtjes!

Ben je onbekend met de lokatie, kijk dan even goed op de kaart of neem de coördinaten als positie aangezien de Ibisweg van Almere naar Zeewolde loopt

Latitude: 52.39351
Longitude: 5.35002
snag_0023_126.jpg

Wil je ook komen vliegen of gezellig aan de snert meld dit dan hier op het forum of op

3DHELIFREAKZ • Forumoverzicht

Laatst bewerkt:
Leuk initiatief :thumbsup:
Helaas heb ik piloten van een bevriende club ingeplanned voor heli brevet vliegen bij ons.
Anders had ik ook wel willen komen.

Laatst bewerkt:
Jammer Walter had we super leuk geweest als even een kopje snert was komen eten ..
Je kunt s'morgens toch mooi de brevetten afnemen ?
en Bart laten we hopen op droog weer ik zit nog wel te denken om een tent mee te nemen voor als er een sputtertje valt kunnen de heli's even droog staan.

Als het weer zo druk word als verleden keer word het weer een gezellige dag.
Denk dat alleen het weer niet zo mooi is als toen:rolleyes:

maar een koppie snert met nitro smaak maakt dat weer allemaal goed:mrgreen:

Jammer dat ik het missen moet maar ik zal aan jullie denken als ik door het warme Bangkok slenter ;-) , volgende keer graag (ik vind overigens toch dat de zomer zich dit jaar qua wind en weersomstandigheden slecht heeft geleend voor veel vlieg-gelegenheid :( , het voor en najaar en zelfs de winter was nog beter )

gr,

Frans

Staat in mijn agenda Henry.
Ben net verlost van een of andere duistere hoest griep (maakt niet uit waar vandaan..), en het wordt ook weer hoog tijd dat ik wat vlieg..
De gezelligheid en een koppie hete snert zal me zeker goed doen :)

Grtz,
Eric

Gezellig Eric het gaat een leuke meeting worden nog even een update..
Let op!! neem zelf 1 blik Unox snert mee wij zorgen voor een grote pan en vuur op deze manier is er altijd genoeg.

Laatst bewerkt:
hmmm als het weer redelijk is kom ik ook maar weer langs
laat ik dit keer mijn calmato maar thuis:mrgreen:

gr.john

ik zou ook graag willen komen maar heb helaas alleen mijn logo en mini titan vliegend. Afgelopen zondag is de powerjazz van m'n ion-x2 opgeblazen door onbekende reden .... zucht .....

:-((

Bas

aiaiai Powerjazz opgeblazen?? da's een dure grap.
zelfs de beste der beste gaan dus stuk...

maar je hebt gelukkig nog wat te vliegen, dus ik zou zeggen: gewoon komen;)

jeetje Bas.. dat is vet balen voor je zeg :( op welk moment is hij eruitgeklapt dan?
wat die snert meeting betreft ben je ook met logo en titan welkom hoor ;) en een kopje snert knap je weer even van op en vergeet je die Powerjazz weer even :D

Damn!!! Bas ik kan me voorstellen dat je baalt maar wat was het moment dat de powerjazz er uit klapte tijdens de vlucht, opspinnen of gewoon tijdens standby... maar ik vlieg ook gewoon met een logo op de snert meeting dus je kan gewoon gezellig komen vliegen..

Hoi,

Leuk initiatief, alleen heb ik al andere verplichtingen.

Bas zonde van je Powerjazz, ik heb je gewaarschuwd voor de Scorpion meuk. Dit kan namelijk wel eens de oorzaak zijn van je problemen. Maar dit is nu wellicht een wat vroege conclusie. Maar we horen wel wat het is geweest, als je er achter komt.

Greetz en veel plezier zondag!

Michiel.

Zag op filmpjes ook wat fixed wing gebeuren, dus denk dat ik die tak kom vertegenwoordigen, als het weer en agenda het toe laat. Goed begin van het snert seizoen ;-)

Hoi,

Leuk initiatief, alleen heb ik al andere verplichtingen.

Bas zonde van je Powerjazz, ik heb je gewaarschuwd voor de Scorpion meuk. Dit kan namelijk wel eens de oorzaak zijn van je problemen. Maar dit is nu wellicht een wat vroege conclusie. Maar we horen wel wat het is geweest, als je er achter komt.

Greetz en veel plezier zondag!

Michiel.

Nou dat is iets te kort door de bocht !
Lees hier verder, anders teveel off-topic : 90-size-elektro-heli-38

Bas

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas zijn de vooruitzichten voor zondag 11 oktober slecht dus hebben we besloten de Snert Meeting naar een nieuwe datum te verplaatsen. Dus voor die gene die niet konden ... nieuwe kansen

elk nadeel heeft zijn voordeel...

Laatst bewerkt:
Even mijn vrouw aankijken of de compensatiedag verplaatst kan worden.
Zaterdag moet ik namelijk mee winkelen zodat ik zondag mag vliegen.
Ik heb thuis niets te zeggen..... :(

Zondag was geen optie?

Ha ha thuis niks te zeggen ... ik ken dat, maar goed er is nog wel wat onduidelijkheid over de datum maar ik ga toch proberen dit vandaag deff te maken. Dus nog even wachten met het gevecht met de vrouw.

Back