Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmm, als het weer goed is kom ik misschien ook wel even langs.
Zaterdag of zondag maakt voor mij niet zoveel uit, maar de kans
dat ik vervoer heb op zondag is wel een stuk groter
Hey bas. Idd tijd voor wat duidelijkheid. Ik ben bang dat de snert meeting die vanuit de 3 forums was voor gesteld niet doorgaat. Zaterdag kunnen er best weinig mensen. Miss dat er zondag een normale meet gehouden kan worden aan de ibis weg. Maar dan kan oa ikzelf niet. Dus vanuit rcpilotenforum kan er niets geregeld worden kwa spullen voor warme snert.
Ja ja we zijn er uit aangezien Rcp de Snert meeting niet meer voortzet heb ik samen met wat collega piloten de Meeting verplaatst naar zondag 25 oktober zelfde lokatie alleen draait het niet meer om snert maar om 3dhelifreakz ....
Dus Bas en Walter, Eric je bent van harte welkom..
Even ter info ik neem een grote speaker mee dus er kan op muziek worden gevlogen .. een ipod past op deze speaker en er zit een aansluiting voor 2 tulp stekkers.
Ik heb voor een aantal weken geleden de MC van Fedde le Grand in de studio gehad..(put your hands up for Detroit) hij heeft voor mij een aantal leuk dingen ge-MC't gerelateerd aan bekende Flying Moves... dus ik ga morgen avond nog even een lekker muziekje in elkaar zetten van ongeveer 4 minuten waar van alles voorbij komt zodat we met een aantal mensen synchroon proberen te vliegen..... zonder eerst te oefenen... spannuuuuunttt