Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

He Jongens, ik wil ook fpv gaan vliegen en koop graag iets goeds, loont het de moeite om op deze bril te wachten en heb ik voor die centen alleen de goggles of ook een setje net als de V2 ??

Oculus Rift

Hallo Roni, Boris, Danny, en alle FPV fanaten,
Is de Oculus rift niet te gebruiken als fpv shizzle !
Komt ook over een paar maanden uit, is topkwaliteit , loop je minder mee voor lul, heeft de mogelijkheid om snel over te schakelen van fpv naar frontzicht en.... kost waarschijnlijk "slechts" 260 €

Wie kan hier wat zinnigs over zeggen ?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ANSjwWomIJ8

Nu ik wat verder heb gelezen lijkt het zo dat het beeld volkomen kut is, dus
sorry dat ik jullie gestoord heb :hammer:

Laatst bewerkt:
Hoi Haron :)

waarom zou je Frontzicht willen hebben ?! ..,lijkt me erg storend in een FPV- vlucht

of die Oculus tegebruiken is als FPV-bril weet ik eigelijk niet
vindt em maar erg Groot .. lijkt wel een Duikbril voor Extreme Dieptes !!!

voor lul ??? .. boeien ik heb Fun :p

ik weet wel 1 ding zeker
De Fatshark DominatorV2 is 1 van me beste aankopen geweest Vorig jaar !!!!
mooi groot beeld .. scherp .. Build-in DVR .. Geen kabels nodig

Hallo Danny, ik denk toch dat het wat gaat worden.... in de toekomst !!
Beeldkwaliteit is treurig, ze (facebook heeft dit bedrijf voor 2 miljard gekocht) willen zo snel mogelijk een bril op de markt brengen, voor virtual gamen is het vet, voor Fpv
w.s. niet ! :(

Dan gaat het voor mij er ook een worden !!(dominator)

Laatst bewerkt:
ik wil er best een keer doorheen kijken, maar fatshark is inderdaad stukken compacter en geoptimaliseerd voor fpv

ik wil er best een keer doorheen kijken, maar fatshark is inderdaad stukken compacter en geoptimaliseerd voor fpv
Volgens mij heeft de Occulus geen analoge video ingang (allen HDMI). Kan zijn dat je een hoop latency krijgt als het signaal omgezet moet worden.

Maar wie weet.. Als het werkt heb je wel mooi beeld voor weinig!

Wordt gezellig als je verschillende glitches krijgt in beide beelden.
Volgens mij wordt je dan meteen ook flink misselijk als je 3D FPV vliegt.

Stiekem hoop ik ook dat de nieuwe skyzone bril en bijbehorende spullen rommel zijn.
Dat geeft mij weer een beter gevoel over fatshark.

hihi :mrgreen:

Misschien toch maar A-team busje kopen.
+ 60" Curved UHD 3D schermpje erin en een Vtx op het dak.

Goed beeld, sport stoeltje erin en warm(er)

:mrgreen:

zoiets klik

Ik zie mezelf wel zitten.
Alleen 4000 pond voor een tv.....prijzig

a1858405-64-VanRCVideo04-30-2008-05.jpg

Geen dominator meer nodig.

Hallo iedereen,

Ik wil graag een fpv bril bestellen, maar zit nu erg te twijfelen. Ik wil het liefste een dominator v2, maar de skyzones (non 3d) spreken me ook aan. De laatste vooral omdat deze via het EU warehouse van Hobbyking te leveren zijn. Ik ben namelijk bang dat als ik mn dom v2's bestel dat de douane deze onderschept en hier 150€ + aan importrechten en belasting over heft.. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt! [emoji4]

Hallo iedereen,

Ik wil graag een fpv bril bestellen, maar zit nu erg te twijfelen. Ik wil het liefste een dominator v2, maar de skyzones (non 3d) spreken me ook aan. De laatste vooral omdat deze via het EU warehouse van Hobbyking te leveren zijn. Ik ben namelijk bang dat als ik mn dom v2's bestel dat de douane deze onderschept en hier 150€ + aan importrechten en belasting over heft.. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt! [emoji4]
Als je de Dominator v2's bij ElectronicaRC bestelt dan betaal je geen extra import kosten, ElectronicaRC is namelijk Spaans.
Als je ze morgen bestelt kan je ze dinsdag in huis hebben.

Vergeet niet de receiver module mee te bestellen.

Als je de Dominator v2's bij ElectronicaRC bestelt dan betaal je geen extra import kosten, ElectronicaRC is namelijk Spaans.
Als je ze morgen bestelt kan je ze dinsdag in huis hebben.

Vergeet niet de receiver module mee te bestellen.
Super bedankt! Is die site te vertrouwen? Het ziet er een beetje schimmig uit, zo'n standaard os-commerce site.. En jammer dat de prijs daar 375 euro is, dit scheelt best veel in vergelijking met amerikaanse sites...):

Ja electronicarc is een betrouwbare site meerdere keren besteld en super snelle verzending ( meer zeg ik niet want anders gaat het op een winkelbespreking lijken)

Back