He Jongens, ik wil ook fpv gaan vliegen en koop graag iets goeds, loont het de moeite om op deze bril te wachten en heb ik voor die centen alleen de goggles of ook een setje net als de V2 ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heeft de Occulus geen analoge video ingang (allen HDMI). Kan zijn dat je een hoop latency krijgt als het signaal omgezet moet worden.ik wil er best een keer doorheen kijken, maar fatshark is inderdaad stukken compacter en geoptimaliseerd voor fpv
Ja, wrijf het er maar in. Ik heb nu een Effio en de andere is onderweg. Iemand ruilen voor een runcam?Latency is echt Horror !!!!
Heb laatst eens zo'n FPVcam gehad die dat had ..,
echt niet tedoen ... !!!! Crash na Crash
Ja en de Dominator HD kan het 3D beeld van de Nerdcam weergeven. Als ik het goed begrijp kan de Dominator v2 het helaas niet.Ja, 3d-video maar ze gebruiken daar dan wel 2 vtx en vrx voor. En osd voor voltage enzo is niet mogelijk. Voor 3d kun je beter de NerdCam gebruiken.
Draadje op rcgroups:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2318250
Als je de Dominator v2's bij ElectronicaRC bestelt dan betaal je geen extra import kosten, ElectronicaRC is namelijk Spaans.Hallo iedereen,
Ik wil graag een fpv bril bestellen, maar zit nu erg te twijfelen. Ik wil het liefste een dominator v2, maar de skyzones (non 3d) spreken me ook aan. De laatste vooral omdat deze via het EU warehouse van Hobbyking te leveren zijn. Ik ben namelijk bang dat als ik mn dom v2's bestel dat de douane deze onderschept en hier 150€ + aan importrechten en belasting over heft.. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik het beste doen?
Alvast bedankt! [emoji4]
Super bedankt! Is die site te vertrouwen? Het ziet er een beetje schimmig uit, zo'n standaard os-commerce site.. En jammer dat de prijs daar 375 euro is, dit scheelt best veel in vergelijking met amerikaanse sites...):Als je de Dominator v2's bij ElectronicaRC bestelt dan betaal je geen extra import kosten, ElectronicaRC is namelijk Spaans.
Als je ze morgen bestelt kan je ze dinsdag in huis hebben.
Vergeet niet de receiver module mee te bestellen.