Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

ik heb 3 lipos (1000mah 2s)
want met die DVR gaan ze best snel leeg
ik vlieg 10lipos ongeveer en heb 1,5 lipo nodig voor V2

ik laad ze op me normale lader :)

Ik las dat er maar 150 eerste versie Dominator v2's zijn geleverd en dat ze allemaal 'accounted for' zijn.

Iets anders: hoe laden jullie de bijgeleverde LiPo? Met de optionele lader of met de lader waarmee je je andere LiPo's laadt? En zit er een verloop je bij?

Gebruiken jullie één LiPo of hebben jullie er een extra?
Ik laad ze ook gewoon via de lader
e2b4382a66147942c8211dd33a692fe0.jpg

For 2s HK nanotecs ;)

One connector from some china universal charger laying around, xt60 and some heat shrink ;) Heaven!

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb 1 lipo voor korte vluchtjes, daar doe ik zo'n 1,5 uur mee.
DVR vreet veel stroom. De interne ontvanger ook.

Verder heb ik nog een kabel vanaf mijn futaba zender naar de bril. Zodat de bril vanaf daar voeding krijgt. In mijn zender zit een 3s lipo van 2500mah. Tevens hangt er aan de zender nog UHF. Ik doe volgens mij zo'n 4-5 uur met de zender accu. als ik alles aan heb.

die xt60 naar fatshark adapter vind ik wel snugger eigenlijk.

mocht je leegvallen een pakket met xt60 connector heb je altijd wel bij.

Ik heb zojuist de 2.4 module van nexwave ontvangen.
Gelijk de 5.8 uit de quad gehaald en de irc 700mw 2.4 erin gezet.

Eerste indruk, kraakhelder beeld goede kleuren . Minder storingkjes maar ik krijg wel wat verticale lijnen, die ik bij de irc 5.8 niet had.

Ik heb zojuist de 2.4 module van nexwave ontvangen.
Gelijk de 5.8 uit de quad gehaald en de irc 700mw 2.4 erin gezet.

Eerste indruk, kraakhelder beeld goede kleuren . Minder storingkjes maar ik krijg wel wat verticale lijnen, die ik bij de irc 5.8 niet had.

2.4? Moet beter beeld zijn idd. Gebruik je met uhf denk ik?

waarom moet dat beter beeld zijn ?

het is juist hoe hoger de frequentie hoe beter het beeld.

wel kan de 2.4 een perfecte middenmoot zijn tussen 5.8 en 1.3 qua penetratie en antenne formaat.

Ja ik ga hem met uhf gebruiken.
Gérard heeft wel gelijk, alleen zien wij het verschil niet tussen 2.4 of 5.8.
waar je wel verschil tussen ziet, 1.3 China of 2.4 irc. Qua formaat etc is dit perfect.

Ben benieuwd wat ik ermee ga halen. Weer lekker testen maar nu eerst pitten want ik heb nachtdienst gehad

waarom moet dat beter beeld zijn ?

het is juist hoe hoger de frequentie hoe beter het beeld.

wel kan de 2.4 een perfecte middenmoot zijn tussen 5.8 en 1.3 qua penetratie en antenne formaat.
Frequentie heeft niets met het beeld te maken, maar de bandbreedte. Dus breedte van je channel. Bij 1.3 is de channel smaller bijvoorbeeld.

dus hoe hoger je bandbreedte hoe beter je signaal ruis verhouding

overigens is er zoals alles een tradeoff, voor de wat mindere videokwaliteit van 1.3 krijg je weer wel betere range en penetratie met huge antennnes.

every upside has its downside

Zo ik lift ook mee.....dus als ik ergens een fatshark v2 zie staan dan kan ik er vanuit gaan dat dat de v2.2 is?
Vermoedeljk wel,alleen weet ik niet of de oude v2 dvr had,

Back