Nieuwe flightboard: DJI NAZA

Okee dan wacht ik nog langer, ik heb hier een DX8, bestaat hoofdzakelijk uit 3 printplaten maar met niet gek veel grote componenten er op. Ik ga vanmiddag wel even langs de drogist om alcohol te halen. is 70% ook voldoende ( aangezien de meeste drogisten wel 70% hebben en niet 90%)

Even ter verduidelijking: gewoon in de lucht drogen he, niet op een radiator of andere vorm van verwarming/verhitting ;-)

Kruidvat of trekplijster heeft gewoon de 90% en laat de boel maar op een handoek op de cv. (mocht die nog aan zijn) en wacht een dag of 5 tot 7. lieft nog iets langer, om er zeker van te zijn dat alles echt droog is. Desnoods kan je hem ook met de fohn bejagen, niet te dicht erop houden, word het erg warm van, maar dat versnelt het proces wel degelijk......
Ventilator erop wil ook goed helpen, en is minder gevaarlijk... Net een biefstuk, af en toe draaien, is goed vboor ze ;)

heb net de av-130 gimbal aan de naza gehangen. het stuurt allemaal de goede kant op alleen is het net alsof die soms te ver meestuurt. hoeveel volt heeft de naza op f1 en f2?

Het een sluit de ander niet uit.... Tis net hoe je het bekijkt.. ;)

Analoge servo's zijn sneller als ze een heel stuk moeten overbruggen, en remmen af als ze bij het eindpunt zijn. Soms schietne ze ook even door..

Digitale servos gaan meteen op volle speed, naar hun doel. En schieten niet door. Dus dat is soms even lastig...

Snelheid zelf is lastig te reglelen, vandaar dat het soms even"testen" is of het op te lossen valt met de gain. Dit verschilt dus per servo...

De gewone gains en de atti gains staan los van elkaar. Dus om die op 1 knop te zetten is niet verstandig..

ok duidelijk niet doen dus. zhoe zijn de meningen hier trouwens over de aanschaf van wookong of toch de naza met gps voor prof ap/video?

Ben aan het overwegen om een naza controller te kopen.
Heb via iemand gehoord dat niet alle esc met de naza overweg kunnen.
Klopt dat ?

Back