Nieuwe powerbox evolution

Vandaag een doosje van een Powerbox evolution opengetrokken en blijkbaar is deze vernieuwd. Hij heeft nu 6 kanalen en weegt maar 86 gram.

powerboxevolution001.jpg

powerboxevolution006.jpg

Laatst bewerkt:
'maar 86 gram' ? Dat vind ik best veel.

Het is wel raar, op hun site staat nog de oude.. je vind nergens iets over de nieuwe..

'maar 86 gram' ? Dat vind ik best veel.

Moet je dit nu IN ELK powerbox topic posten? We weten het al :-)
We hebben het hier niet over shockflyers...
En als ik mij niet vergis stak jij zelf een Emcotec Bic in een F3A...

@Joeri; ziet er super uit! Een kanaal meer en hij ziet er een pak beter uit!
De powerbox producten zijn op de laatste 2 jaar toch heel wat beter geworden.

Ik zie niet in waar je nu problemen mee hebt, JVDO? Ik post niet iets wat ik in elk powerboxdiscussie post, ik vind 86 gram meer gewoon best veel, dat is alles. Quote mij eens waar ik dat in een een ander topic post? Ik heb geen enkele uitspraak gedaan over of het ding nuttig is of niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het hangt er een beetje vanaf waar je hem in stopt natuurlijk, op een f3a kist van 5kg is 86 gram veel, op een 3 meter Extra niet:D

Tsja, voor Giant Scale zal 86 gram minder een probleem zijn, dat snap ik ook.

Toch raar dat Powerbox dit ding zelf nog niet op hun site heeft staan... hij is beter geworden (mooier/kanaal extra) dan zou je verwachten dat ze daar trots op zouden zijn :P

Toch raar dat Powerbox dit ding zelf nog niet op hun site heeft staan... hij is beter geworden (mooier/kanaal extra) dan zou je verwachten dat ze daar trots op zouden zijn :P

Dat is hetzelfde als met die nieuwe Axi motor:D

Je mag er zeker van zijn dat ze trots zijn, je kan gewoon niet verwachten van een klein bedrijf dat hun site constant up to date is. Deze PowerBox is pas leverbaar, zal binnenkort wel op de site komen te staan.

Binnenkort zal er (zeer waarschijnlijk) ook een nieuwe PB Royal komen met ingebouwde Spektrum ontvanger (of ontvangers ?), hiervan is ook nog niets te zien op de site maar hier zijn ze al wel heel trots op hoor!

De nieuwe Evolution ziet er goed uit, zo een extra kanaal is altijd handig voor de throttle of choke.
Over het gewicht: uit Joeri zijn post is het niet duidelijk of hij nu slechts 85 gram weegt of 115+85 gram. Ik zal hem straks (als ik er aan denk) eens op de weegschaal leggen om dit te controleren.

Hij is weegt nu 86gram en is dus lichter met meer functionaliteit dan de vorige PB evolution.

Ik vind wel niet dat hij er mooier op geworden is, het ziet er nu al even kammelot/plastiekerig uit dan een emcotec.:?
Maar dat hoeft ook niet, dat de spanningsregelaar, schakelaar, pulseversterker en printbanen redundant uitgevoerd zijn is veel belangrijker. (heeft emcotec niet volgens Emmerich Deutch)

Back