Nieuwe Predator X10 IN STOCK-prijsverlaging-interview

Discussie in 'Electro auto's' gestart door cooper, 29 jan 2005.

1. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    :roll: zucht..... :roll:

het word tijd dat mensen eens gaan beseffen dat de Predator geen Lego is, het is geen wagen die je in elkaar schroeft en dan meteen kan gaan racen.
    het is een wagen die je moet BOUWEN en ONDERHOUDEN. Het enige probleem dat er tot nog toe is geweest is nu allemaal opgelost met de nieuwe onderdelen (steering link, pinion collars en motor mount)
    Pasqual, als jij die wagen zo hebt gebouwd zou ik de gebruiksanwijzing nog eens goed doornemen en de hele aandrijflijn opnieuw bouwen, ook het schroefje niet vergeten in de motormount... :wink:
    de prop-as kan je lossen door het epoxy te verwarmen..
    Er moet een beetje lengtespeling op de as zitten zodat bij een landing de flex van het chassis niet resulteerd in een as die gaat buigen of dergelijke.
    Ik raad jullie aan dit ...
    http://thepred.proboards38.com/index.cgi?board=predatorX10
    ....wat te volgen vooraleer uitspraken te doen. De reviewer van Oople zit er, de Factory team rijder van TTech, enkele andere ervaren racers, de reviewer van uit RCCA (psteers).
    ben het lichtjes beu steeds te horen dat hij rot is...
    probeer volgende keer alsjeblieft genuanceerder uit de hoek te komen met commentaar :wink:

2. Erikderaaf

Erikderaaf

Lid geworden:
    18 sep 2003
    ik heb de review ook gelezen en sta toch te kijken, komop cooper, jij bent het toch met me eens dat een auto van deze (zeer) hoge prijsklasse toch wat schoonheidsfoutjes heeft...

de academy SB v2 gaat steeds verleidelijker klinken in mijn oren...

3. Frans Heinsbroek

Frans Heinsbroek

Lid geworden:
    12 jan 2005
    @ cooper:

hetgeen Pasqual in het bewegende plaatje laat zien komt dus van een hiervoor in dit topic genoemde site. Daar staat dus letterlijk dat de auto dit doet bij eenlanding en dat je om dit te verhelpen beter een 2e kogellager erin kan zetten. Ik heb niet gelezen dat Pasqual de Predator bezit en gebouwd heeft.

Vooral omdat het anderhalf jaar geduurd heeft voordat de auto uitkwam had ik verwacht dat er geen "fouten" meer in de kit zouden zitten.

Er is door Ttech een hoog verwachtingspatroon gecreeerd en dat maken ze, naar mijn mening, niet helemaal waar. Dat wil niet zeggen dat de auto slecht is, verre van dat. Iedere ervaren racer kan deze auto bouwen.
    Ik denk dat ik, en veel anderen, iets meer verwacht hadden.

Mijn mooiste 4 wd eor auto is nog altijd de allereerste Schumacher Cat. Dat was een geweldig stukje engeneering, maar nog veel moeilijker om te bouwen.

4. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    jap zie ook net dat 't van Oople komt :) (sorry pasqual :wink: )
    die extra lager had ik zelf in m'n ontwerpen van de andere tandwielen zelf ook al 'uitgevonden' maar heb hem later toch moeten weer weghalen (lang verhaal waarom, had met vorm en langte van nieuw pinion te maken)

achjah ik vind de prijs ook belachelijk veel, maar dat komt door hun marktpositie, ze kunnen niet produceren aan lage loonkost zoals Xray en japanezen.
    Njah academy.... :roll: die hebben al een V1 versie aan hun model verprutst, outdrives zijn bagger...
    Ttech gaat nog steeds mee in de top met een ontwerp van jaaaaaaaren terug.
    Ik zie al uit naar de grote wedstrijden deze zomer!
    Ik hoop voor ttech dat ze wat gaan leren uit hun fouten, maar ze gaan het nooit doen zeker... hun doel is winnen en dat doen ze ook!

5. mr-02

mr-02

Lid geworden:
    7 sep 2005
    ik vind de wielen (en banden) wel leuk van de Predator X10
    waar kan ik deze kopen online is ook goed :)

6. Erikderaaf

Erikderaaf

Lid geworden:
    18 sep 2003
    zonder de auto heb je totaal niets aan de wielen aangezien deze een speciale velgmeenemer heeft...

7. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    en de banden zijn universeel, de banden hier gebruikt zijn schumacher mini spike banden

8. Erikderaaf

Erikderaaf

Lid geworden:
    18 sep 2003
    mee eens, ik had het over de wielen...

9. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003

Deel Deze Pagina