wat betekent SHV??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Bart,
gebruik jij de 25c CX cellen? ik dacht de 35c..
deze cellen zijn voor edf niet interessant. 45C constant is standaard voor Lipos en 90C bursts is niet geschikt voor edf, eerder voor 3D.
Laden doe ik vanaf 2007 met 1200W met veel plezier. Voor geoefenden is uit de 1200W dus makkelijk de laadtijden in te schatten met wat rekenwerk.
Vreemd genoeg is iedereen in Nederland bereid om in meerdere pakketten te investeren maar niet in een goede lader en balancers.
6 minuutjes gaat niet lukken. Alleen het eerste deel van de curve kun je op 8-10C laden, daarna gaat de laadstroom omlaag en is de curve bijna gelijk aan een lading met minder C.Je accu opladen in 6 minutjes.
Dan wordt het wel heel druk in de zaal.
6 minuutjes gaat niet lukken. Alleen het eerste deel van de curve kun je op 8-10C laden, daarna gaat de laadstroom omlaag en is de curve bijna gelijk aan een lading met minder C.
Ik verwacht dat je op een minuut of 8 uitkomt als je de accu's tot 95% volgooit.
Het wordt tijd voor hot-swappable accu's!
of ze kopen beide
ik ben van mening dat je helemaal geen abnormale dure lader meer hoeft te kopen
voor nog geen 50 euro heb je een volledige digitale lader met meerdere programma's en functies dan zal eht iets langzamer gaan maar als je meerdere accus heb zou dat geen probleem moeten zijn
denk dat je voor de prijs van zoeen accu een hele doos hk accus ken kopen(bewijs van spreken ) en dan nog een lader
grtz lip
Oh je bent nog van die generatie? "Het is duurder dus is het beter".
Ok, ieder zijn ding natuurlijk, maar dan is het idd 600 euro per pack. :lol:
Die spookverhalen van ontploffende lipo geloof ik geen snars van.
Ja natuurlijk gaat er op de hele wereld soms wel eens iets mis met laden, maar komt dat door de accu,
of komt dat heel misschien wel door een enkele lomperik die zijn lader op NiCD zet ipv LiPo?
En hoe groot denk je dat de marge is waarbij het zo mis gaat? 0.0001% van alle lipo packs misschien?
Ik heb zelfs filmpjes gezien van iemand die er doodleuk een aan de muur spijkert. :roll:
Zolang je niet debiel doet met je accu's zijn ze zo veilig als een pak boter.
Ik neem liever 4 pakketen mee naar et veld ipv een hele laad kermis die de boel 5 minuten krom trekt.
1200w, vind je auto accu vast leuk.![]()
En trouwens het pakketje wat ik wil hebben kost totaal via HK 400,- Euro zonder verzend kosten ( je komt met deze zware pakketten niet onder import belasting en btw uit).