Testen is ok, meten is nog mooier.
ik neem waar bij mijn accu's dat de lipopacks die eerder dan verwacht kapot gaan altijd een externe extra belasting hebben gehad. ik heb een G3 pack kapot maanden nadat ik het TE leeg had gevlogen(Lag het hieraan?), ik heb Zippy's kapot nadat een geleende lader niet goed balanceerde, werden dik. ik heb een turnigy kapot(dik geworden) omdat ik een vette kortsluiting van een seconde of 15 had..
nanotech heb ik nog geen kapot omdat ik met de meeste pas een keer of tien gevlogen heb en met 2 packs nu op 40 keer zit.. deze doen het nog steeds erg goed.
wetenschappelijk heb je hier niets aan, maar toch: ik bedoel alleen te zeggen dat externe oorzaken en te zware belasting veel doet.
ik neem waar bij mijn accu's dat de lipopacks die eerder dan verwacht kapot gaan altijd een externe extra belasting hebben gehad. ik heb een G3 pack kapot maanden nadat ik het TE leeg had gevlogen(Lag het hieraan?), ik heb Zippy's kapot nadat een geleende lader niet goed balanceerde, werden dik. ik heb een turnigy kapot(dik geworden) omdat ik een vette kortsluiting van een seconde of 15 had..
nanotech heb ik nog geen kapot omdat ik met de meeste pas een keer of tien gevlogen heb en met 2 packs nu op 40 keer zit.. deze doen het nog steeds erg goed.
wetenschappelijk heb je hier niets aan, maar toch: ik bedoel alleen te zeggen dat externe oorzaken en te zware belasting veel doet.