Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo daar zijn we weer.
Gisteren bericht gehad van Microtechnics dat de Taranis vanaf maandag op vooraad zou zijn...
De laatste nieuwe PLUS versie dus met de nieuwste software 2.09, sliders v2 2AH NIMH lsd accu, nieuwe display met wit en blauw backlighting.
lader, SD kaart,nekriem, nieuw model koffer???? , X8R ontvanger.
kostprijs is dus ook hoger 229 €.
Kan dit verhaal een beetje kloppen???
Groeten
Je combinatie met dji en taranis is geen probleem. Ikzelf doe dit via de sbus. Een pak minder kabels en werkt zeker zo goedIk heb een korte, en voor jullie beste simpele vraag denk ik. Ik wil deze gaan kopen:
DJI F550 Hexacopter E300 Propulsion set ARF & Naza-M V2 GPS & Gimbal DYS 3
In combinatie met deze:
FRSKY TARANIS HORUS telemetry 2,4 GHz RADIO CONTROL KST MARUTAKA ROYAL
En deze:
Turnigy 5000mAh 5S 30C Lipo Pack (2x)
i.c.m.
Turnigy Accucel-8 150W 7A Balancer/Charger (EU Warehouse)
Iemand ervaring met deze setup? Voorzien jullie problemen? Ik ga naar het buitenland binnen 4 weken en wil eigenlijk zoveel mogelijk meenemen om daar te starten met deze hobby. Een Go-Pro kan ik aldaar wel kopen. Mis ik (belangrijke) dingen? Vooral ook de levertijden kunnen een issue zijn omdat ik over 4 weken al wegga. Alvast bedankt!
Je combinatie met dji en taranis is geen probleem. Ikzelf doe dit via de sbus. Een pak minder kabels en werkt zeker zo goed
Dank je voor het antwoord! Ga vanmiddag de spullen bestellen en zal daarna vast wat vaker hier te vinden zijn
Is de FrSKY Taranis ergens snel te bestellen of nog steeds wachtlijsten?