T
TT-01 rcdriver
Guest
.. lekker met spaghettisaus 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
i'll be thereErikderaaf zei:Morgen (woensdag) moet er meer info op de Xray site komen...
Ik vraag mij dan af hoe ze dat willen doen met een verlaagd topdeck en dus andere bulkheads......Robert K zei:Naar verhaal wordt de Xray T2'007 een uitbreidings kit....
Of course XRAY keeps the ongoing development of all the products and M18 has been undergoing the facelift too, so soon you should hear something new.
Zo slecht doet de huidige T2 het niet.Erikderaaf zei:....Omdat hun lekker foam rijden op tapijt zou het t2 chassis daarbij achterblijven tov andere merken.....
Zou mooi zijn als iedereen zijn T2 ging dumpen nu
Jilles heeft helaas Vegas niet op tijd bereikt vanuit Australie. Problemen met een aansluiting van een vlucht hoorde ik. Maar de aanwezige teamrijders hebben allemaal succesvol met de T2'007 gereden. Kijk maar op de Xray website.FASTER->you zei:OK dan, hij is al oud ... maar trinity heeft nu ook brushless motoren ... iemand enig idee wanneer jilles er mee aan de start verschijnt ???