Nieuwtjes

Naar verhaal wordt de Xray T2'007 een uitbreidings kit. Deze zou zich super bewijzen op Carpet. Ik ben benieuwd (alhoewel ik lekker bij mijn Tamiya blijf :wink: )

t2007.jpg

Groet Robert

Tamiya heeft dat ook gedaan met de MSX conversie kit, andere bulkheads en topdeck, diffs/onderplaat/ophanging bleef hetzelfde..... alleen betwijfel ik of xray het zou doen... met een onderplaat erbij kom je op bijna de prijs van een nieuwe auto?

Ik ben benieuwd, echter zou de auto beter op tapijt zijn met een dikkere onderplaat. Omdat hun lekker foam rijden op tapijt zou het t2 chassis daarbij achterblijven tov andere merken.
Alleen rijden we hier eigenlijk altijd rubber... dus ben benieuwd of de update hier wat uit zou halen als het echt zo is als de verhalen noemen....

Een reactie van Mario Hudy op het Xray forum:

Of course XRAY keeps the ongoing development of all the products and M18 has been undergoing the facelift too, so soon you should hear something new.

We wachten af !

Er zijn toch wel een aantal wijzigingen die niet direct opvallen qua looks.
De basis is gelijk gebleven. Echter als je kijk hoever het top deck nog verlaagd is en het chassis is aangepast met incapingen waar de bulkheads staan.
Daarnaast zijn alle bulkheads veranderd en de motormount.

Zo zijn er nog veel kleine wijzigingen die allemaal bij elkaar toch voor een verbeterde auto zorgen. Of je het direct heel erg zal merken zal per rijder verschillen.

Arjen

ps Jaap er zullen zeker veel T2's te koop komen.(in ieder geval de mijne)

Ik ben erg tevree over de verbeteringen.
Er is erg veel verbeterd. 1 van mijn auto's komt dus ook te koop :)

Zou mooi zijn als iedereen zijn T2 ging dumpen nu

jah zeker, anders krijgt dit topic straks weer 10 pagina`s over 1 auto van xray .......... deze t2 is nu al weer 2 pagina`s oud ;)

OK dan, hij is al oud ... maar trinity heeft nu ook brushless motoren ... iemand enig idee wanneer jilles er mee aan de start verschijnt ???

Porsche Turbo RSR Type 934

About the Model:
2-belt driven 4WD high performance R/C of the Porsche Turbo RSR Type 934
Special chassis is based on TA05, and features 230mm wheelbase and carbon fiber double deck layout, cantilever center shaft
All-new precision-crafted aluminum front, rear, and center bulkheads
Front/rear ball differentials, with a gear differential in the center
Equipped with front/rear short reversible suspensions
Durable and lightweight polycarbonate body shell
Headlights and tail lights can be fitted with LEDs (sold separately)
Paint with new Polycarbonate Spray Paint PS-54 Cobalt Green (sold separately)
Motor and ESC separately required.

Jaap,

Nieuwe release van Tamiya (er staat op basis van TA05) ter ere van het 30 jarige jubileum van de RC auto's van Tamiya brengen ze hun eerste model porsche 934 opnieuw uit.

Staat op de site van Tamiya USA.

Jasper

FASTER->you zei:
OK dan, hij is al oud ... maar trinity heeft nu ook brushless motoren ... iemand enig idee wanneer jilles er mee aan de start verschijnt ???
Jilles heeft helaas Vegas niet op tijd bereikt vanuit Australie. Problemen met een aansluiting van een vlucht hoorde ik. Maar de aanwezige teamrijders hebben allemaal succesvol met de T2'007 gereden. Kijk maar op de Xray website.

Back