Nieuwtjes

Dank U Roel , ze mogen van mijn part alle pakjes die toekomen van Hobby King oid. gewoon terugsturen , LAAT DE PLAATSELIJKE HANDELAAR OOK IETS VERDIENEN EN KOM NIET ENKEL AAN ZIJN KOP ZEUREN ALS JE HONGKONGBROL HET NIET MEER DOET !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een azijnpisser zeg, ook wel is naar de prijzen van je plaatselijke dealer gekeken?? klinkt alsof jij er een bent die een hekel aan zijn klanten heeft die het ergens anders voor de helft van de prijs halen. Ook dat capslock gebrabbel is erg vervelend. Het garantie verhaal gaat ook nergens over, gewoon terugsturen, daar wordt helemaal nooit, maar dan ook nooit moeilijk over gedaan. En nu back on topic alstublieft. topic heet nieuwtjes niet gezeik over hong kong artikelen.

Amen....

ontopic maar... opmerking van Roel lijkt me duidelijk! Wees blij dat het forum er iets 'tegen' doet ipv hier zitten te jammeren! Ontopic dus maar weer, want anders is dit topic zo weer weg vrees ik.

Heb net van men winkelier gehoord dat er een mini versie van de traxxas summit komt! Vind hiervan niets op het net, weet iemand hiet nog iets van?

grtzzz

Nee geen idee ergens rond de 450 ofzo, zie wel maakt me ook niet zoveel uit. Wil hem gewoon hebben.......

Ik denk dat meer mensen na het zien van dit chassis hem hebben wilt:rolling:

show.php

show.php

show.php

Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen:cool:

Halewijn

PS ik heb net een XRAY T3 topic gestart.

xray-t3-topic

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn volgens mij niet echt heel veel wijzigingen tov de huidige T3...

't is alleen geen brushless... :wink:

'k Heb 't al ergens anders op 't forum geplaatst, maar 'k zet het hier ook maar ff. Ofna/Hong Nor heeft een nieuwe 1/8 elektro, de Nexx8. Ziet er interessant uit qua layout, net zo'n smal geval als de Hyper 9e, maar heel anders ingedeeld. Alleen is het nogal een goedkope wagen, en dat is te zien aan de constructie: E-clips op de hinge-pins en gegoten alu stuurblokken (ipv gefreesd alu)

HongNorNexx8-5.jpg

Zie Red-RCvoor meer foto's

Dit is denk ik de eerste 1:8E buggy ook echt ontworpen uit het oogpunt voor electro gebruik.

Back