Nieuwtjes

Victor zei:
Tja, ik heb gehoord dat dit een indoor kap is. Dus hij valt voor mij al af.
Vic
hij is gebaseerd op de pontiac, tenminste zover het "kontje" betreft de voorkant is nieuw..

nog even een schepje bovenop:
als je dit beestje (echt geen lieverdje) op de baan tegenkomt :P.
heb hem al besteld.. alleen jammer dat het niet ifmar-legaal is
DODGE CHARGER SRT8
for 190mm

1485.jpg

1485-1.jpg

1485-3.jpg

1485-2.jpg

Features:
· Perfect fit and proportions for 190mm
· Large tuner wing (that can be trimmed to whatever size you like)
· Molded in front spitter to improve handling performance
· Light durable .030 lexan with protective film
· Includes decal sheet, window mask, and mounting hardware

Meesterlijke auto! Je zult denks wel veel stuur hebben met die auto, gezien de voorkant ;)

aerodynamisch gezien niet de beste, maar ik ga er dan ook niet mee racen. tenminste als het wel kan dan wil ik wel een gokje wagen.

Ik vind hem stoer!

Hopelijk lukt het goed om de banden mooi in de wielkasten te krijgen! Dan ziet het er helemaal vet uit als er weinig ruimte tusse zit

bstar zei:
Ik vind hem stoer!

Hopelijk lukt het goed om de banden mooi in de wielkasten te krijgen! Dan ziet het er helemaal vet uit als er weinig ruimte tusse zit

Moet je gewoon zo'n speciaal schaartje kopen en dan de binnenste lijn nemen, later kun je hem nog wat bijwerken mocht dat nodig zijn.

Wat nieuwtjes:

Alle specs van de Spintec Batman V2:

Nieuwe Hara Twister:

Vic

PS: klik op de foto's voor info.
Edit: wat nieuws weggehaald ivm de fabrikant.

zoals ik al eerder vroeg, is er een mogelijkjheid om je oude spintec in te ruilen, of een kortingsprijs te betalen bij inruil>? want die V2 lijkt me veel handiger, en ik zit hier dan net een halfjaar met die spintec en is er alweer een betere.
terwijl de oude spintec duurder is dan de v2 (oude kost ongeveer 89 euro)

Ik denk het niet, anders zijn er ook mensen die een MSX willen inruilen voor een MR MSX en je half jaar oude accu's voor nieuwe

High Downforce Lexan
Touring Car Wing Set
1719.jpg

Shortly before the 2006 IFMAR Electric TC Worlds in Collegno Italy, PROTOform developed a pair of prototype high downforce wings in hopes of further improving the handling of their Mazda 6 body when racing on a low grip track. The few racers that used them at the Worlds had good results as 3 of them made the a-main and Paul Lemieux was on the podium.

These 2 wings are designed to increase rear downforce yet stay within the IFMAR/ROAR mandated 190 x 20 x 40 mm size allowance. Each of the two wings has a slightly different profile and have the provisions molded in for a forward-folded gurney lip. (not shown) Add-on side dams and mounting screws are also included. They’ll fit any sedan body that has wing struts that are on 100mm centers, and mounting hardware is included. These wings are great tuning devices when racing with rubber tires on pavement or carpet.

ik heb het antwoord al gevonden, dik 100 euro!
misschien goed als je wedstrijden rijd, maar voor
gewoon te bashen kun je voor dat geld beter
4 racingpacks van 3300mAh kopen.

Back