Nieuwtjes

waardeloos.. men koopt zo'n ding alleen maar omdat er een kaartje aanhangt met Kleinste ooit.
uiteindelijk zijn de uitwerkingen van offroad terrein op de auto te verwaarlozen.. :lol: dat ding klemt vast bij elk grasprietje.
en voor mensen die met het volgende argument komen:
is toch leuk voor indoor?: koop een mini-z dan heb je hetzelfde effect. ( en veel goedkoper)
kortom een hebbedingetje, functioneel: nee

TT-01 rcdriver zei:
waardeloos.. men koopt zo'n ding alleen maar omdat er een kaartje aanhangt met Kleinste ooit.
uiteindelijk zijn de uitwerkingen van offroad terrein op de auto te verwaarlozen.. :lol: dat ding klemt vast bij elk grasprietje.
is toch leuk voor indoor?: koop een mini-z dan heb je hetzelfde effect. ( en veel goedkoper)

welke OEN gaat nu met zo iets in het gras rijden...of gaat uberhaupt alleen al op het idee komen om ermee in het gras te willen rijden. ik ga met m'n 1:10 buggy ook niet in een maisveld rijden, dat gaat ook niet lukken.

Dit ding is voor thuis, op het werk, op school, op café weteikveel maar het is super handig om mee te nemen!

en dit ding is te koop compleet voor 80€ wie gaat er dan nog een miniZ kopen die groter is en minder kan.

trouwens, welke RC auto is WEL functioneel?

zo, al je argumenten ontkracht!

Tjee floortje wat ben jij negatief.
Het is gewoon een geinig wagentje en voor binnen supper geinig.
De prijs scheelt volgens mij niet zo veel met een mini-z.

En op een grasspriet loopt ie niet vast hoor.

Lijkt mij best wel leuk rijden met wat jumps en zo.
Is eigenlijk meer de ofroad versie van de mini-z

Zijn er ook andere kapjes voor te krijgen?

Hey Coop, zeker gaaf wagentje ik denk dat die er ook nog eens komt bij mij.
Misschien wel uit de US halen daar zal hij wel de helft kosten ofzo... :)

99 dollar :wink:

Ik ga der ook nog ooit 1 aanschaffen.
Op de bar in het cafe slalommen tussen de bierglazen door :lol:

TT-01 rcdriver zei:

:offtopic:

alleen omdat jij het nix vind wil niet zegge dat niemand zoeen ding wil
ik denk dat ze wel klein genoeg zijn om een baantje op zolder te maken en daar mee in de winter lekker mee te rijde

en er zijn zoooooveel hebbedingetjes die niet functioneel zijn maar wel leuk

en er zijn zoooooveel hebbedingetjes die niet functioneel zijn maar wel leuk

inderdaad !!!, zoals bestuurbare oto`tjes bijvoorbeeld .... supergaaf man zo`n dinky met een mamba tje tje tje :roll:

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat jij er een 540 conversie voor bedenkt :)

cooper zei:
TT-01 rcdriver zei:

welke OEN gaat nu met zo iets in het gras rijden...of gaat uberhaupt alleen al op het idee komen om ermee in het gras te willen rijden. ik ga met m'n 1:10 buggy ook niet in een maisveld rijden, dat gaat ook niet lukken.

Dit ding is voor thuis, op het werk, op school, op café weteikveel maar het is super handig om mee te nemen!

en dit ding is te koop compleet voor 80€ wie gaat er dan nog een miniZ kopen die groter is en minder kan.

trouwens, welke RC auto is WEL functioneel?

zo, al je argumenten ontkracht!

HAHA... KISS THIS :P

een open tandwiel als op die trf501x is dat niet erg kwetsbaar in het zand.
de tandwielen lopen ook nogeens zo dat als er een zand korrel op valt deze meegenomen wordt tussen de tandwielen.

oh ik zie net dat de body met klitteband vast zit aan een underbody.
zal dus wel meevallen

De vraag blijft alleen hoe die nu verkocht gaat worden.

Zo zitten er nog steeds veel delen van andere wagens op voor namelijk van de BJ4.
- Achter draagarmen nog steeds BJ4/B4
- Voor draagarmen nog steeds de HD versies van de BJ4
- Hubs van de BJ4/Losi XX4
- Shocks rondom van de BJ4/B4
- Servosteuntjes B4 FT
- CVD's rondom BJ4

Lijkt me sterk dat Tamiya een auto gaat verkopen waar aardig wat van andere merken op zit.

mischien van alle auto's de beste onderdelen eraf gehaald en samengevoegd tot nr1 in 4wd buggy's :wink:

Back