Nieuwtjes

Corally brengt na jaren van weg terug een Pro 10 uit : http://www.rcworld.ch/neueprojekte.asp?id=5175
Hier en daar komt ook de 1/12 terug op , zo'n 24 jaar terug begon ik met deze klasse waar we dan ook massa's déélnemers zagen op de verschillende circuits in Belgie en Nederland.
Wie wéét een nieuwe opmars daar voor sommige DTM te duur wordt of te moeilijk om af te stellen.

Als de PRO10 klasse terug komt in NL dan stap ik over... Geweldige klasse is/was dat...

Die foto's van de Corally Pro10 zien er best goed uit, veel onderdelen van de SP12X. Eigenlijk alleen maar een andere chassisplaat en andere achterwielhubs... NICE!!!

heej tony ,je kunt altijd meerijden in de rc-lemans serie.24 proten rijders bij de laatste race in velp.waanzinige snelheden en onderling geen gezeur.en maybe volgend jaar lipo's :D :D .eens kijke of je nog met een proten kunt rondkomen :D

Tonyv zei:
Ja, PRO10 zou ik ook graag weer eens gaan rijden. Absoluut mijn favoriete klasse!

Wij (Harmless en ik) zitten er nu steeds meer en meer naar te kijken en ik hou de vorderingen zeker in de gaten... Schoot me ineens te binnen dat we die F1 al hebben zien rijden op de MACH en nu dus de foto's op het net...

De MACH heeft al een CCT klasse in zijn programma dus het inpassen van een Pro10 zou niet moeilijk zijn aangezien voor de CCT steeds minder spullen te krijgen zijn... Als die rijders overgaan op Pro10 en er zouden er een paar bij komen dan heb je een leuk gevuld veld...

Evt. met 6 cellen en een 5.5, 6.5 of 7.5 BL... Hmmm, gaat leuke snelheden opleveren denk ik...

Zoals ik al zei, ik hou het echt in de gaten want dit was vroeger voor mij ook al een favoriete klasse...

De foto's staan nu ook op RED RC dus ik denk dat het een questie van tijd is tot ze daadwerkelijk op de Corally site staan en dus te koop zijn... Mjammie!!!

Een CCT is wat smaller als een PRO10.
Als ik me niet vergis is een CCT 190 a 200mm en de PRO10 is 235mm breed.

Klopt helemaal, op de CCT past een 190mm touring car body... CCT staat dan ook voor Corally Competition Touring... Pro10 is idd 235mm en daar passen over het algemeen genomen alleen de GTP en Group C bodies op (Nissan, Mercedes, Porsche...)

Weer een traxxas kopie...
Alleen lijkt die accuhouder wel heel erg op die van asso...
Ik vind 't niets!

Hoezo weer een traxxas kopie?

vind hem veel meer lijken op de Asso T4. Maar het is alleen maar goed dat ze een kopie maken, want dan is de kwaliteit hoger dan als ze het zelf ontwerpen.

Back