Nieuwtjes

die mercedes C-klasse lijkt me super voor touring, alleen of die fijn gaat rijden?

Zijn deze bodies trouwens toegestaan door de ifmar inmiddels?

Waarom zou deze niet fijn rijden? Hij schijnt er veel downforce geven en dus meer grip.
Gezien het feit dat Andy Moore nauw betrokken is bij het ontwikkelen van deze bodies denk ik dat ze zeker wel toegestaan zijn...

Volgens mij heeft hij geen speed passion regelaar maar een nosram regelaar en speed passion motoren

Klopt, regelaar is de Nosram ISTC, Nosram-equivalent van de LRP Sphere Competition TC. De regelaar van Speed Passion heb ik nog niet kunnen bespeuren op de DHI-cup.

Waarom zou deze niet fijn rijden? Hij schijnt er veel downforce geven en dus meer grip.
Gezien het feit dat Andy Moore nauw betrokken is bij het ontwikkelen van deze bodies denk ik dat ze zeker wel toegestaan zijn...

uiteraard.. maar of de body fijn rijd met jouw afstelling en de gebruikte auto.
dit is meestal nog even afwachten.

Ehhh... Je stelt de auto toch af op de banden en de body waarmee je rijd en niet andersom??? Dus als deze body je auto anders laat reargeren dan moet je je chassis daarop aanpassen lijkt me...

JK.

Speed Passion = Orion, en net die fabrikant is best wel populair als je de motoren van de deelnemers in brushless modified bekijkt.

Speed Passion, Team Orion, GM en nog een aantal andere motoren komen allemaal bij dezelfde fabrikant vandaan. Het verschil in de motoren wordt gemaakt door de rotors. Daar zit momenteel de ontwikkeling. Kijk maar eens bij de firma Feigao Electro Motors. Elke afnemer laat enkele details anders uitvoeren, waardoor er verschillen ontstaan.

Ehhh... Je stelt de auto toch af op de banden en de body waarmee je rijd en niet andersom??? Dus als deze body je auto anders laat reargeren dan moet je je chassis daarop aanpassen lijkt me...

JK.

ok, ik doe het andersom. De body bepaalt voor mij een groot deel hoe de auto rijd. en ik vind niet elke body even lekker rijden.
ik heb ook niet alle mogelijkheden om af te stellen nog. mij bevalt de mazda 6 bijv. beter.

Gokje:

Jilles zijn auto:
DHI_Cup_2008_0231.JPG

DHI_Cup_2008_0232.JPG

416
Nosram Regelaar
Speedpassion motor
Much More laders
stick zender
en verder een puinzooi :mrgreen:

Groet Robert

Laatst bewerkt:
3 Racing coversie set

New Version of TA05 Graphite Conversion Kit
issues date: 2007-01-04
TA05-IFS is catalyse for us to release the new version of TA05 Graphite Conversion Kit. We have designed two competitive conversion kits: #TA05-09/V2/WO and #TA05-IF22/WO.

TA05-IFS01.jpg

#TA05-09/V2/WO is compatible with TA05 and TA05-R. On the other hand, #TA05-IF22/WO is suitable for TA05-IFS.

TA05-IFS02.jpg

To make the steering more sensitive, we use 112 mm width main chassis as base and redesign the motor mount. So that the batteries can located as near as the centre line. It eliminates the oscillation when the car is turning to provide the best performance. New motor mount is made of high-quality alloy, attractive light-blue anodized, precision CNC machinery with excellent light-weight cutting. The heat sink pattern dissipates heat problem to make the car more stable.

TA05-IFS03.jpg

In addition, these conversion kits are suitable for 4, 5 and 6 cells batteries. Individual servo mount can let you easy to assembly.
Includes:
Main Chassis
Upper Deck
Motor Mount w/ Center Shaft
Servo Mount

For the #TA05-IF22/WO, extra upper damper plate is also included. It reinforces the front part strength and the response of front damper.
Replacement kit of #TA05-IF22/WO also released.

TA05-IFS04.jpg

nice! very nice! maar maakt dit hem ook beter :P

Reken maar !

Ik heb veel gereden met het standaard chassis en de conversiekit om en om.
De auto reagert dan op setup veranderingen,
bij het oriogineel merk je er bijna niets van als je de setup veranderd.

Back