Off-Road Baan Uiterwaarde A50 Electrisch (misschien ook Brandstof)

• Topicstarter Topicstarter Alicon
  • Startdatum Startdatum
Vandaag Jan geinformeerd. Plan is om Zaterdag om 14:00 op de locatie te zijn. Ik ben daar met een mederijder Arjan. Doel is om (indien mogelijk) even contact te hebben met Jan en onze plannen met hem te bespreken. Indien alles goed gaat willen we het onkruid weghalen en al wat rijden.

p.s. Gebaseerd op de aanmeldingen op ons forum zijn er op dit moment 7 potentiele rijders (ach ja, het is vakantie). Ik hoop dat de groep groeit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zeurderig bedoelt hoor,..... maar als dit vormen aan begint te nemen (en ik zie op de website "Club in oprichting" staan) dan zou ik de vereniging snel inschrijven in het register. Zolang je dit niet doet ben je als bestuurder / voorzitter / oprichter aansprakelijk in privé voor allerlei ellende.

Even opletten dus

Vandaag met Arjan bij de baan geweest. het is duidelijk dat het niet lukt met even wat gras maaien. Willen we hier een baan maken moet er hard gewerkt worden. Eventueel met een graafmachientje.
Hier wat foto's
059.JPG

060.JPG

058.JPG

Voordat dit soort acties plaats kunnen vinden moet er duidelijkheid zijn dat dit mag. We moeten dus het traject met rijkswaterstaat afwachten en de boeren goed op de hoogte brengen. Voordat dat kan moet er een duidelijk plan liggen wat dan precies het einddoel is en er moet een club zijn.

Deze laatste is prio 1. Er moet eerst een club worden opgericht en daar is een bestuur voor nodig. Ik denk hierbij aan het bestuur van een andere club in oprichting. Dit is een voltallig bestuur. Ik heb daarvoor contact gelegt.

Hierna zullen we een duidelijk plan opzetten wat we met de baan willen en daarmee kunnen we dan naar de boeren en rijkswaterstaat.

Gefeliciteerd :celebrate:

1 van de omliggende boeren heeft vast een tractor om in de vorm van de aan te leggen baan even alles om te woelen en enigszins glad te maken. Met zo`n roller er weer overheen en je hebt een basis.

Daarna wat bulten aanleggen en afwerken.

Laatst bewerkt:
hmmm kijk nu gaan we praten max!!!!!!!!!!!

alles wel even op papier vast zien te leggen.

komt goed hoor het wel!!!!!!

Aanleggen van de baan 8 September 2012

Een baan aanleggen.
Wie o wie helpt er mee?
Op Zaterdag 8 september willen we de baan gaan aanleggen. Het huidige plan is hiervoor een graafmachine te huren.
file.php

De kosten worden nu bij elkaar geschraapt door sponsors/nieuwe leden van de Club. Wil je ook vrij rijden zolang als het mogelijk is wordt dan nu lid op het forum en meldt je aan als clublid. Instap kosten zijn 20 euro en daarna kan je komen rijden wanneer je wilt.

Natuurlijk hebben we ook handen en voeten nodig en het liefst ervaring. Kom je van verder en wil je geen lid worden maar wil je voor deze keer wel meehelpen omdat je ervaring hebt. Meldt je dan ook aan, je bent van harte welkom.

Kijk voor meer info op het forum.

Alles is rond. We lenen een graafmachine van een bedrijf en hebben hem dan het weken ter beschikking. Ook alles afgestemd met de boer. De sleutel van de toegang is vanaf 800 in ons bezit.

midden Gelderland krijgt een offroad baan

8 september gaan we van start. Het aantal handen op zaterdag is echter beperkt. Op zondag staan er heel wat manschappen klaar.
Wie o wie wil nog komen helpen? Iemand van een andere baan in Nederland. Iemand die weet hoe hoog, lang en breed spring heuvels moeten zijn:D.

Nou, we horen het wel. Nog 8 nachtjes slapen.

nog gefeliciteerd (een beetje laat) maar ik lees het pas nu.
veel succes met de opbouw ik kan zaterdag niet komen anders was ik wel komen helpen (als dat kan en mag)

gr koen

Zaterdag 8 September leggen we een baan aan onder de A50 in de Uiterwaarde bij Arnhem. Zie RC Club Uiterwaarde - Forum. We hebben een hele Club met 20 leden maar deze Zaterdag, nu alles is geregeld, kunnen er maar 3 leden en een familielid . We gaan dus de baan aan leggen met 4 man

Wie o wie kan er nog komen helpen?

Sorry forum beheer voor de dubbele boodschap. Je mag ze Zaterdag verwijderen. Dit is een laatste poging om mensen te enthousiasmeren om te komen helpen.

ja de baan ligt max heb fotos gemaakt die zal die nog wel uploaden!

der is zelfs even een volvo shovel aan te pas gekomen om het vlak te krijgen en en dergelijk

en grond bij gereden waar ik hem met de kraan op de plek gelegt heb!

al met al lig der een leuk baantje!!!!!!!!!!

( nu nog een auto aanschaffen)

Back