Offroad Banen gelderland

Ik heb net een nieuwe Baja 5T en woon in Apeldoorn..
Rij bijna elke dag op industrie gebied NOORD..
je kan afspreken via hyves. zoek naar fonziebear

Hoi dan moeten we een keer afspreken als ik mijn ss in mekaar heb geprutst... Kan je niet vinden op hyves trouwens.

Hoi dan moeten we een keer afspreken als ik mijn ss in mekaar heb geprutst... Kan je niet vinden op hyves trouwens.

Morgen ben ik in Wichmont,,, bij een vriend van me ...
rond 14:00 bij hem om me T-rex 500 en raptop 90 in te vliegen.. neem ook me Baja mee om te raggen.. bel me anders maar..
Weet niet of de admins me tel laten staan dus hoop dat je snel ben.

0657888532 (admins, dit is me RC nummer iedereen mag hierop bellen)

Mvg,
Bart

Er zijn maar 2 mensen in wichmond die heli's vliegen... Erik en ik. Helaas ben ik er niet, op dit moment in Nigeria aan het werk. Ben pas over een week of 2 thuis.

Zoek samen met Erik even een goeie plek in de buurt om te raggen...

Er zijn maar 2 mensen in wichmond die heli's vliegen... Erik en ik. Helaas ben ik er niet, op dit moment in Nigeria aan het werk. Ben pas over een week of 2 thuis.

Zoek samen met Erik even een goeie plek in de buurt om te raggen...

Zal Erik opstoken om ook een Baja aan te schaffen :D
Jij in Nigeria :S damm das van het ene uiterste (Wichmond) naar het andere hé ...

Pas je wel op .. minimaal dogbone rubber (A)

Als je terug ben dan hoor ik het wel van Erik.. dan doen we een RC dagje.. ben nog bezig met een 2e auto als het doorgaat dan kan Erik daarmee rijden..

Veel plezier daar..

Bart

Het wordt tijd dat gemeentes eens offroad baantjes gaan maken, na al die speelplekken, skate-plekken, etc. Gewoon effe wat raggen met een sjofel in een park en ik ben tevree.

Ik wil dit best eens bij de gemeente aankaarten... we hebben hier ook de AMCA on road baan dus waarom niet een offroad baan..
Ben 2 jaar lid geweest bij een vliegclub maar die was zo soft dat ze zich door de gemeente lieten afschepen..
Als ik het aan ga vragen dan wil ik wel suport van een aantal rijders zodat als ze een demo vragen ik niet alleen sta met me baja ..

en dan wel mensen met een basic of stille uitlaat.. we willen het niet vergallen voor we begonnen zijn :D

Maar is Apeldoorn centraal genoeg voor meetings en wedstrijden ??

ik zit 3 dagen per week op kantoor en wil het best regelen maar dan wel opkomst enz ..

reacties enz.. hier.. tips en hulp in pb aub.

het beste kwa plek denk ik is een beetje "in kaart" brengen waar de rijders wonen, jij dus in Apeldoorn, ik in wichmond, beekman in twello enz, en dan vanuit die posities een centrale plek proberen te vinden.

Het gaat mij niet eens zozeer om een echte baan, maar met die herrie dingen waar wij mee rijden (ik ga rijden..) moet je toch wel een afgelegen goeie plek hebben, om gezeur van omwonende enz te vermijden.

het beste kwa plek denk ik is een beetje "in kaart" brengen waar de rijders wonen, jij dus in Apeldoorn, ik in wichmond, beekman in twello enz, en dan vanuit die posities een centrale plek proberen te vinden.

Het gaat mij niet eens zozeer om een echte baan, maar met die herrie dingen waar wij mee rijden (ik ga rijden..) moet je toch wel een afgelegen goeie plek hebben, om gezeur van omwonende enz te vermijden.

Ik ken een paar boeren tussen Apeldoorn en Wichmond maar ik ga persoonlijk liever iets verder en heb wel bergen zand enz.. vind bashen wel erg leuk ook al kost het een fortuin aan spares. . rondjes rijden op het gras is gaaf als je met meer ben. maar wat ik voorstel is voor alle dagen van de week dus als je een keer met 4 man ben dan is het druk

Dan zou ik zeggen kootwijk., als het water bij deventer laag staat daar in het zand.., crossbaan bij heerde dat soort dingen..? maar ik ben nieuw dus heb nog geen idee wat iedereen doet.

Maar zoals ik Apeldoorn Noord op het bouw terrein , , WOW Bashen springen racen .. ( je moet alleen niet de 2e greppel over het hoofd zien)
dat kost je je achter brug (A)

NO FEAR ~ NO CONTROLE

Almelo, Heerde, Kootwijk enz vind ik voor mijzelf allemaal net te ver om "even" te rijden. Ik zou best een zaterdag op de crossbaan willen komen, maar ik zoek meer een plek voor alle dagen van de week waar je even kan rijden met een groepje.

ligt aan de kanaaldijk in Lochem, naast de elektriciteitscentrale. Mooie afgelegen plek zo te zien!
crossbaan.jpg

wie kent er een leuke baan omg doesburg

ik ga de mgt8.0 kopen wie weet er een leuke baan in de omg doesburg??

laat maar van je horen als iemand zin heeft

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou graag een keer rijden met ze alle

binnenkort heb ik er ook 1 een mgt8.0 miss kunnen we een keer met ze alle gaan rijden??

Back