offroad rijders in deventer

Kijk dat zijn er al 4, nog meer mensen die zin hebben morgen (Zondag)
En Koen1, hoe staat het er voor met jou wagen.

Gr Rudy.

helaas vandaag nog niets binnengekregen, maar heel mischien kan ik wel met een andere auto komen, mijn vader heeft namelijk ook een nitro :) , maar dat moet ik wel eerst ff vragen. trouwens, het weerbericht zag er niet zo heel goed uit voor morgen, gaat het nog wel door?

Ik kijk het morgen gewoon aan hoe het weer is.
We houden met elkaar hier op de forum wel contact.
Ik hou buienradar wel even in de peiling.
Morgen ben ik hier op het forum aanwezig.

Gr Rudy

Idd overal nat, het is misschien beter om eens maandag of dinsdag te gaan? Lastig voor diegenen die werken, maar het is in ieder geval wel droog. Woensdag ga ik op vakantie, dus dan kan ik niet meer...

Ik moet nog even zien of ik kom, ligt eraan of het regent, want ik moet zeer waarschijnlijk toch op de fiets. En ik woon vlak bij het ziekenhuis, dus het is nog wel een aardig stuk. Kan iemand mij trouwens vertellen waar dat baantje ligt? Het pw jansen ken ik wel, maar ik heb daar nog nooit een baan gezien

Leonard springerlaan hoek duikerstraat.
Is een grasveld en een paar bulten, is ook een plek voor hangjongeren hahaha;)

Gr Rudy.

Even kijken hoe het weer is rond die tijd. Hou er wel rekening mee dat het gras natuurlijk erg nat is he. Mijn savage is niet waterdicht ik denk een baja ook niet..

Lol, mijn hobao (die vanavond er dus niet is), heeft ook al eens voor duikboot gespeeld hoor, dus ik weet dat die wel wat kan hebben. Er kwam toen zelfs water in de motor, en hij doet het nog steeds, (ook al heb ik nu wel een ander blokje erop zitten :) )

Dus over een uur, op dat grasveld op de vijfhoek, bij dat halfronde gebouw toch? (dat ik straks niet voor niets kom ;) )

Back