ombouw bruder tractor video

whola, da wordt moeilijk....alles is nl dichtgeplakt....

maar, de originele 'stuurstang' heb ik rechtstreeks op de servo gezet.

groetjes
nicolas

heej nicolas
kben nou ook bezig aan die joskin
en kmoet een mechanisme maken voor de klep automatisch open en dicht te laten gaan..
of bediend via de zender
hoe heb jij dit opgelost?
groetjes wesley

hallo Wesley,

ik heb de klep niet bediend...maar, hij stond wel gepland via een mini servootje.

Als je die in het geel verft, ziet niemand m meer ;-)

Op de site in Duitsland kan je hierover meer vinden.

Heb je fotos van je ombouw? Zou leuk zijn.

Groetjes
Nicolas

heej nicolas
ik wilde het doen zoals bij oudere kippers
een stangetje van de klep (voorbij het scharnierpunt) en dan naar onder naar het
chassis zodat zich de klep zelf open trekt tijdens kippen
en zichzelf dichtdrukt in nietgekiepte stand
zodat je altijd druk op de klep hebt zodat hij nooit open zou kunnen gaan tijdens het rijden
groetjes wesley

-edit
net zoiets als bij de siku control joskin kipper
siku control joskin kipper

hallo,

Ik heb net zelf een fendt 930 van dickie omgebouwd. Alle elektronika eruit gehaald. Stuurservo erin , stukken uit het chassis gefreesd om de vooras meer pendel beweging te kunnen geven . Verder heb ik een echt werkende hefinrichting gemaakt en de verlichting werkt ook nu. Mijn eerste machine is de Lemken smaragd cultivator met aandruk rol van bruder.
Heb vannavond in de tuin geprobeerd of het werkt. en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Om meer druk op de assen te krijgen heb ik front gewichten van messing gemaakt.
Mijn volgende project wordt een echt werkende frontmaaier , een claas disco.

Groeten en veel succes op het land,

Norbert

hallo
ik ben namelijk bezich met mijn fent aan het verbouwen met de zelvde motoren als deze treker maar welke snelheidsregelaar mag er hier onder geplaatst worden
zouwer 1van deze in passen of zouden ze niet sterk genoeg zijn en kans op verbranden
Conrad Electronic - System Information

andere voorstelen altijd welkom
groeten maentje

Back