World Class Touring Car Team For Team Durango | Team Durango Blog
En weer een verse TC...op komst.
He robert, nummer 25 ofzo?
En weer een verse TC...op komst.
He robert, nummer 25 ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een wat voorbarige conclusie.... een zien wat hij er mee gaat doen.. misschien rijd hij wel de sterren van de hemel er mee. En vergeet niet het financiële aspect, misschien krijgt hij wel 5x zoveel door met Durango te gaan rijden..domme zet van eliot.. Trf had veel meer te bieden
hallo lezers.
wat is nou het voordeel van een "setup board"? dat je alles van bovenaf wat makkelijker kan zien ofzo...
Serpent heeft een nieuwe versie van de S411 uitgebracht, de S411 ERYX.
Een aantal veranderingen t.o.v. de vorige S411:
- Lichter differentieel
- Split hubs voor en achter
- Nieuwe bodemplaat
- Kortere schokdempers
- Andere shocktowers
- Andere draagarmen
- Ophanging stuurservo
Voor meer info, zie link: Serpent Model Racing Cars - Product - Serpent 411 Eryx 2.0 190mm
Hi Guys,
dit pit Led board bestel ik deze maand word volgens MM 15 Januari leverbaar heb er een aantal besteld.
maar ik bestel er maar een beperkt aantal dus bij interesse gaarne een bevestiging via PM
Michel
Hi Guys,
dit pit Led board bestel ik deze maand word volgens MM 15 Januari leverbaar heb er een aantal besteld.
maar ik bestel er maar een beperkt aantal dus bij interesse gaarne een bevestiging via PM
Michel
Weet niet hoe je hem hebt geprobeerd te bereiken maar als hij je e-mail hebt ontvangen dan weet ik zeker dat hij zou reageren.... Probeer dat eerst eens uit te zoeken voordat je misschien een voorbarige conclusie trekt..Jammer dat ik na een weekje nog steeds geen enkele reactie ivm het shiny setup board van muchmore heb mogen ontvangen.
Service? Welke service?
Heb het dan maar ergens anders besteld![]()