Pascal 21 aug 2013 #22 ik moet die dag werken kan er dus niet bij zijn.., ik vlieg dan over en hen weer met andere zaken
A arjan-kok 24 aug 2013 #28 even kijken hoe het weer is dan kommen we uit Groningen ff die kant op . gr Arjan kok
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 25 aug 2013 #29 Het gaat al de goede kant op met de aanmeldingen
G Ger Kovacs Guest 26 aug 2013 #30 Ik neem zowizo een oranje hessie mee En de ouwe F86K (mocht ik daar nog tijd voor hebben die dag?) Ger.
Ik neem zowizo een oranje hessie mee En de ouwe F86K (mocht ik daar nog tijd voor hebben die dag?) Ger.
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 27 aug 2013 #31 Ger Kovacs zei: En de ouwe F86K (mocht ik daar nog tijd voor hebben die dag?) Klik om te vergroten... Komt vast wel goed!
Ger Kovacs zei: En de ouwe F86K (mocht ik daar nog tijd voor hebben die dag?) Klik om te vergroten... Komt vast wel goed!
Boldie 30 aug 2013 #32 Ik kom ook, neem iig een jepe mustang mee, en afhankelijk van het weer nog wat anders.
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 3 sep 2013 #37 Staat erbij Max! ----------------- Nog steeds voldoende ruimte voor extra deelnemers!!!