hallo als je daar ooit 4S in steekt dan vind je die in china terug want dat is dan het enige dat die boot gaat doen das de diepte in duiken en de bodem opzoeken hein 4S is wel extreem hoor en het is 15 volt in plaats van 12 je boot gaat in ieder geval niet te langzaam varen gr raf
Raf, ik heb al 10 cellen in de Skipjack zitten en dat was vers geladen ook 14 volt. En dat al 18 of 19 jaar en de boot is nog niet in China geweest. De boot is ook afgeregeld naar ongeveer 60%. Als dit teveel is voor de Skipjack kant het nog altijd in de Moray. Maar er draait wel alles op he. Duiktank, ontvanger en servo's en een Faulhaber motor. En ik kan echt een middag lang varen. Maar ik ben zelf ook benieuwd hoor. Hein
Het risico zit er meer in dat zo'n 4S accu volgeladen op 4 x 4,2 volt = 16,8 V zit. En die laad-eindspanning dat houd hij langer vast dan een NiMH die altijd een beetje leeglopen. Kan je duiktankt (ik neem even aan Engel 12V) en vaarregelaar (vaak tot max 12V, 14 trekt die dan ook wel, maar 16,8?) daar tegen? Snelheid kun je altijd op de zender terugregelen, klopt.
Lex en Raf, in de 206 zitten al 20 jaar 12 cellen en de regelaar in de Skipjack en 206 zijn het zelfde. Ik heb wel een spanningsregelaar er inzitten voor de ontvanger en servo's 5 volt werkspanning te geven. De snelheidsregelaars kunnen tot 18 volt. Dus dat moet kunnen. Maar de ballasttank regelaar twijfel ik dus wel aan. Het lipo avontuur is dus al mislukt voor het begonnen is. Hein
Nee dat moet je niet zeggen. Paar probleempes onderweg misschien. Maar die hebben we met onze subs altijd wel, die zijn er om opgelost te worden!
Het lipo project is helemaal niet verloren. Zoals Lex zegt ,gewoon een s-je lager gaan zitten. Harry.
Probleempjes met onze subs? Welke? Een duikboot is ja een varende oplossing van problemen Lex. Ik heb de accu besteld Harry dus we zien wel. Een kleinere is snel besteld hoor. Ik vind de porto wel veel bij HobbyKing. Hein
inderdaad hein, gewoon even afwachten en als het niet gaat zoals je wilt verzin je wel een oplossing. en een andere lipo is zo besteld mocht het nodig zijn.
De accu's en lader moeten wel goed zijn volgens mij. Ze komen helemaal uit Singapore! Komt het nu met een vliegtuig helemaal voor mij alleen ;-)) Volgens track en trace is het allemaal al onderweg. Wat duurt het toch maar lang als je iets besteld hebt he? Eerst lang twijfelen over wat je wilt maar dan moet het eigenlijk ook meteen er zijn. Hein
Ik niet. Heb net zelf een bestelling geplaatst, net onder de 750 gram, kost 15 dollar om het helemaal hier te krijgen. Iets meer dan elf euro, als jij een pakketje naar mij stuurt ben je al 6,80 kwijt. Wat is duur .. ?? Zolang je bij de priority en express zendingen weg blijft tenminste.
Hier is de porto € 44,-- Maar die lader is nogal zwaar. Ik heb nog wat andere dingen erbij besteld en dan zit je zo boven de 2,5 kg. En dan rinkelt de kassa. Gelukkig kunnen we het nog betalen. Hein
Als het pakket in Nederland binnen komt,zal hij ook nog even bij de douane liggen. Wordt dan getject op import waarde. Moest laatst ook bij betalen. Harry.
Het vliegtuig uit Singapore is aangekomen. Volgens mij hebben die nog vliegtuigen waar mensen in zitten met trappers. Wat gaat dit langzaam iets ontvangen van HobbyKing. Er wordt geschreven dat Norbert langzaam is...................... Maar nu gaat het ook niet snel. Hein
Hoi Marc, mijn pakketje is net om 19,48 aangekomen uit Singapore. Ik moets wel aan btw en inklaring bij betalen Nu kan Lex ook nog verder met zo een ding te maken voor een 4 cel 14,8 volt. Alles in de Skipjack bouwen en dan verder met de Moray. Hein
hallo Hein hoeveel mocht je bij betalen de laatste 2 van mij waren 24 euro en oneffen centen zo te zien zijn ze die chinese rommel meer en meer aan het controleren en dan word plots goedkoop doch duur koop gr raf
Raf, ik moest in totaal € 33,46 bijbetalen. De btw was € 15,96 en de inklaringskosten € 17,50. Maar dan ben ik nog goedkoper dan hier in de stad Groningen te halen. Ik had een lader en een 4 cel lipo plus een hoop klein materiaal. De Moray moet ook af en daar heb ik nog wel wat bij nodig. In de winkels hebben ze tegenwoordig niets meer op voorraad. Hein