Oplichting door Internetshop

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door L.D.Duck, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ultim@te

ultim@te Guest

oh geen punt hoor ;) ik vind politiek erg interessant om te volgen maar ik zal hier nooit in detail treden over diverse zaken .
    dan krijgen we hier een " algemene beschouwing " op het MBF en dat is zeker niet de bedoeling .
    laten we over gaan op " de orde van de dag " ;) haha

mvg eric

2. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Zie punt 8 van de regels van dit forum. Daar staat de uitleg. Eerst lezen, dan nog eens uitleggen wat je er zo raar aan vindt.

3. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    er staat ook dat dat tegen sluikreclame is nee je hele vloot in je onderschrift is dat niet..
    t blijft gewoon om de centjes gaan

4. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Lezen blijft lastig he?

5. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    ben blij dat je je dat beseft

6. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Joh, ga ergens anders de eigenwijze kleuter uithangen.
    Dit zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak :bye:

7. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    nou vriend dan help ik je toch gewoon. Het gaat om dit stukje uit de regeltjes waarmee jij accoord bent gegaan toen je je aan hebt gemeld voor dit forum:
    "Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum. "

Geef nou eens één steekhoudend argument wat over dit stukje tekst gaat, en leg uit waarom dit een slechte regel is.

8. tomos19

tomos19 Guest

back :eek:ntopic: please.

het begint met een serieuze waarschuwing, en vervolgens maken anderen er een ongecontroleerde bende van met hun reacties :mad:

ik koop enkel bij sites waarvan ik de stand van zaken achter de schermen weet, anders niet, juist vanwege dit soort ''oplichters praktijken''.
    ik vraag me af of TS bekend was met die site, of ''blindelings'' heeft gehandeld???

groet,
    Tomos19

9. Brandenburg

Brandenburg

Lid geworden:
    12 dec 2011
    Misschien is er wat anders aan de hand. Eigenaar ziek of misschien nog wel erger.
    1 mans bedrijven zijn afhankelijk van 1 persoon.
    En niet iedereen heeft vrienden of family die hem of haar in de gaten houd.
    Blijft wel zuur voor jou. Maar heb nog ff geduld. En blijf proberen om met die persoon in contact te komen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  10. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Beter kan ik het niet zeggen...

Emil, mod

11. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Topic is dicht maar maar toch nog even een opmerking in de goede zin van het woord.

Indien je het vermoeden hebt dat je wordt opgelicht zijn er voldoende sites te vinden waar je je verhaal kwijt kan en waar heel veel tips en trucs zijn benoemd. Dit forum is daar niet voor in de lucht gebracht en tracht een technisch forum te zijn met een aantal extra toevoegingen zoals een gevraagd en te koop deel.

Indien je oplichting vermoedt kun je dit melden op OpgelichtopInternet - Index

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina