Idd. De enige hopup die je echt nodig hebt tijdens een bnk is een gasmasker.....
![]()
Een decibellen meter, zou ook een welkome aanvulling zijn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Idd. De enige hopup die je echt nodig hebt tijdens een bnk is een gasmasker.....
![]()
Heer Dremworld is BNK kampioen geworden, en ik kan me geen enkel hop-up of bling part herinneren dat op zijn auto zou gezeten hebben.
Een decibellen meter, zou ook een welkome aanvulling zijn!
Door die dikke vingers drukt ie meerdere knoppen tegelijk in ;-). Kan hij dus ook niks aan doen
begin dan gewoon om 8 uur of half negen zoals op andere BK wedstrijden. in andere klasse's dan is wel.
andere oplossing is dan weer de dag vergunningen afschaffen he.
er zijn er nu die geen licencie hebben en die er ook 3 of 4 mee rijden.
dat wil dan 2 dingen zeggen of er word van de dag licencies geprofiteerd of ze zijn op 3 of 4 plaatsen lid .
persoonlijk ben ik voor het ofwel rijd ge bnk ofwel niet princiepe. en dan kun je ofwel een licentie nemen waar je dan alles mee kan rijden en zo niet doet ge alleen OK kes mee .
Lap den Bart is WEER aan't zeveren op forum ! (Ma alleen op't forum ?)andere oplossing is dan weer de dag vergunningen afschaffen he.
er zijn er nu die geen licencie hebben en die er ook 3 of 4 mee rijden.
dat wil dan 2 dingen zeggen of er word van de dag licencies geprofiteerd of ze zijn op 3 of 4 plaatsen lid .
persoonlijk ben ik voor het ofwel rijd ge bnk ofwel niet princiepe. en dan kun je ofwel een licentie nemen waar je dan alles mee kan rijden en zo niet doet ge alleen OK kes mee .
@ dirk
heeft meer te maken met da volk van die twee extreme wedstrijden naar alle wedstrijden mee te krijgen. en da krijgde niet met altijd daglicencie's uit te delen
en gij probeert ergens mee over te praten en te moeien waar ge geen bal verstand van hebt.
Ja dat is waar RC10RACER, ik wou ook een lekker antwoord geven maar dat is zo goedkoop en makkelijk...Ehhhhhmmmm...... nee, laat maar te makkelijk
ik ben ook voor! (de eerste post dan)