Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Euh ja, de ervaring heeft geleerd dat ze te dik warenZonder dikke lusjes?![]()
ExactIk veronderstel dat je zo een dikke lijn gebruikt omdat deze door zijn gewicht en weerstand de schokken opvangt ?
Hoeft volgens mij niet per se... je kunt ook halverwege de lijn een klein gewichtje en vlak voor het einde zoiets onbenulligs als een badminton shuttle in de lijn knopen, dat zou ook moeten werken.Goed om weten, moet ik andere lijn gebruiken dan het fluo geel metsers touw als ik wil leren slepen .
En dat zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar.... wat is daar zo problematisch aan?zal dit als een hoopje boven op het gewicht landen.
Kom anders 22 augustus naar oss of kijk eens op de agenda van http://igg-nederland.nl/ . Je bent altijd welkom op 1 van die treffens om mee te vliegen en te vragen. Hulp is er ook voor instap. En ik hang rustig mijn asw 24 achter jouw toestel. Kunnen we samen de eerste stappen doornemen.Hoe doe je dat een sleephaak bouwen waarvan je zeker bent dat de lijn omhoog zwiept ?
Mijn sleephaak is een verticale pin in een messing buisje voor een omgekeerd U boven op de sleper.
Komt zonder probleem los met 20 kg trek op de lijn, getest .
Ga hier wel max 4 kg zwever mee slepen max totaal gewicht 8 kg meer zal gezien het vermogen 1300 W niet mogelijk zijn.
Tsja... ik zat te denken aan een klein gewichtje, 10~15 gram of zo. Net voldoende om een beetje een boog in de lijn te maken. Ik zal het eens proberen, kijken wat er gebeurt. Gewoon eerst losse lijn zonder sleep.Dat je op dat moment een knoop hebt ipv een lijn die je snel kunt pakken voor de volgende sleep
is goed! Maar dan behouden wij ons het recht voor om over een tijdje te zeggen: “Zie je wel! Dat zeiden we toch.....”Wel eens leuk om het wiel weer opnieuw uit te vinden... (ofwel: gewoon eigenwijs...)
Sterker nog: Je bent VERPLICHT om dat te zeggen... Want dat zou ik ook doen...Maar dan behouden wij ons het recht voor om over een tijdje te zeggen: “Zie je wel! Dat zeiden we toch.....”