Psygho (Emil)
Forum veteraan
Niet geklaagd, vanmorgen 2 pakketjes, 100% de echte waarde, en geen geklooi van bij betalen...
1x 80 dollar, en 1x 12 dollar.
1x 80 dollar, en 1x 12 dollar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mijn pakket is vorige woensdag verstuurd (left hong-kong) en normaal krijg ik altijd de dinsdag erop het pakket, maar nog steeds niets?
Momenteel hebben ze het daar in Hong Kong razend druk en kan de verzending enige vertraging oplopen. De tracking numbers vertellen ook niet steeds alles dus op die informatie zou ik niet teveel rekenen.omdat ik verschillende lipo's heb besteld bij HK was het gewicht 1490gr van het pakketje
normaal laat ik altijd gewoon via de chineese post (airmail ) versturen, maar sinds kort verstuurd HK pakketten zwaarder dan 1kg AIRPARCEL post.is dit ook gewone post of idem als EMS ? komt dit aan met TAXIPOST of DHL-TNT ?mijn pakket is vorige woensdag verstuurd (left hong-kong) en normaal krijg ik altijd de dinsdag erop het pakket, maar nog steeds niets?
Gelukkig is het aangetekend en geregistreerd, dus als het verloren is kan ik een vergoeding vragen. Zo is dat toch?
grts
Dit kan je inderdaad toepassen doch is dit niet steeds mogelijk.Ik zal het tot in de treure blijven herhalen: Waarom splitsen jullie de pakjes niet op zodat je gewicht per pakje onder de 1000g blijft? Dat is de enige garantie om niet hoeven bij te betalen. Op 17 december heb ik mijn 180ste bestelling bij HC geplaatst en op 28 december werden de pakjes netjes afgeleverd. Ik vraag me toch af waarom jullie je druk blijven maken of je al dan niet moet bijbetalen terwijl het toch heel simpel is? Je beslist zelf over de extra kosten!
Zorg dat je het tracking nummer bij de hand heb en (gezien je jonge leeftijd) laat één van je ouders bellen naar het DSV-nummer dat ik hierboven heb vermeld (02/556 66 11.). Daar zal men je met zekerheid kunnen zeggen wanneer je pakje zal geleverd worden. Maar zoals ik het ook reeds zei: met de eindejaarsperiode zitten de vliegtuigen eivol en kunnen pakken langer onderweg zijn dan gepland.edo zei:Ik moest ook een keer 10€ betalen, maar dat vond ik niet erg. Het pakketje was netjes en snel afgeleverd.
Alleen, het is nu al een maand geleden dat ik en paketje bij HC heb besteld en ik heb het nog niet binnen. Vorige pakketjes bij HC waren er altijd net binnen de twee weken. Ook als ik moest bijbetalen was het nog steeds binnen twee weken.
Kan het zijn dat die vertraging door de feestdagen en vakantie is of moet ik me zorgen maken?
Gelukkig is het aangetekend en geregistreerd, dus als het verloren is kan ik een vergoeding vragen. Zo is dat toch?
grts
Heb eens een vraagje, ik heb al redelijk wat besteld bij hobbyking, maar is het veilig om daar een vliegtuig te bestellen? Ik bedoel dus omtrent de verzending.
Mvg
Jonas
Zorg dat je het tracking nummer bij de hand heb en (gezien je jonge leeftijd) laat één van je ouders bellen naar het DSV-nummer dat ik hierboven heb vermeld (02/556 66 11.). Daar zal men je met zekerheid kunnen zeggen wanneer je pakje zal geleverd worden. Maar zoals ik het ook reeds zei: met de eindejaarsperiode zitten de vliegtuigen eivol en kunnen pakken langer onderweg zijn dan gepland.
Droop