Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd of de verzendtijden dan ook wat regelmatiger worden.Straks in dec mag je tot 200 eur invoeren, dan heeft t voor hun ook minder zin.
Nou, na het lezen van dat stukje ben ik er redelijk mee bekend denk ik.iemand hiermee bekend???
ik zit te denken om me hier voor op te geven: (uitleg) Amerikaan op het web
site waar je je op kan geven:MyUS - US Mail Forwarding, Worldwide Shipping
iemand hiermee bekend???
De afgelopen weken 32 LiPo's (waarde > $300) in één doos laten komen vanuit Hong Kong. 8 Wwerkdagen later staat de postbode op de stoep. "Alstublieft", en weg was-ie weer. Niks geen douanegedoe en zo. Zo ook een paar dagen ervoor met een lading brushless motortjes, regelaartjes, servootjes etc. Hong Kong verstuurd en 6 werkdagen later in huis. 8)
Een ander pakketje met een simpele AR6100e ontvanger t.w.v. $49,95 uit de VS ligt nu al 3 maanden ergens op Schiphol volgens de tracking van USPS. Ondertussen al een refund via PayPal afgerond. :evil:
Nah, hoe Aziatischer de afzender des te makkelijker komt het door de Douane. Het lijkt erop dat nagenoeg alles uit de VS wordt gecontroleerd en uit Aziatische landen totaal niet. 8)Dus hoe groter het pakket hoe beter
(Zal wel niet waar zijn maar als je dat zo leest wat wel en niet doorkomt)