Pakketje uit het buitenland, douane

• Topicstarter Topicstarter rc-ownd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
EMS uit Japan gaat prima nog, waarde stond op 30 dollar:

Wanneer gaan ze nou eens logisch nadenken bij de douane...iets met EMS laten versturen als het een waarde heeft van $ 30,-? Ik vind het verder prima ;-)

Dec 2 15:29 Posting/Collection HIRANO Branch Osaka prefecture 547-8799
Dec 3 3:12 Dispatch from outward office of exchange OSAKA INTERNATIONAL Branch Osaka prefecture 549-8799
Dec 4 12:04 Arrival at inward office of exchange AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Dec 4 12:05 Awaiting presentation to customs commissioner AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Dec 7 14:53 Departure from inward office of exchange AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Dec 7 18:28 Processing at delivery Post Office AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Dec 8 7:22 Processing at delivery Post Office AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Dec 8 14:43 Final delivery AMSTERDAM EXP NETHERLANDS

Wie heeft er al iets gekocht bij Dealextreme?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik wil er iets bestellen, maar iets heel klein, is het vertrouwbaar en snel?

Grtz
Jonas

Ja, ze versturen behoorlijk snel (en verzenden gratis!).
Inderdaad staat vaak wel naast het product wat andere personen wie het product al eerder hebben gevonden, van het product vinden.

Hou er wel rekening mee dat je vaak wel "waar krijgt voor je geld" (hint: ze zijn niet duur!)

Ik heb al vaker wat bij DealExtreme besteld en nog nooit problemen met douane o.i.d. gehad.

Deze was niet zo groot, net onder de kilo, waarde op pakket was 20 dollar geloof ik.
Mijn andere pakketje ligt nog bij de douane sinds 1 december, zit een HK-450 in, deze doos zal wat groter zijn :P
die van mijn ook er zit een hk250 in staat ook sinds 1 dec daar
het laatse paktje heef er 4weken mogen bijfen slapen bij ome douane
en ik kon er nog voor betalen ook .ik hoop dat het nog voor de feestdagen
in huis is het was eigelijk voor de sinterklaas bedoelt maar nu
voor de kers ander voor mijn verjaardag

En euh hoe zijn de ervaringen met rcdiscount uit duitsland?
Ik stel deze vragen omdat ik een simulatorkabeltje wil bestellen voor m'n dx6i en weet nog niet juist waar het beste,snelste en voordeligste is

Grtz
Jonas

Beste + Snelste + Voordeligste...

Geef een gil als je dat gevonden hebt, combinatie die vaak niet samen gaat.

Voordeligst = Ebay over het algemeen
Snelst = Nederland
Beste = Kleine winkel gerund door iemand die van de hobby houd en veel eigen ervaring heeft.

Ik wil het gewoon het snelst hebben EN zeker weten dat het werkt dus neem ik die van RCdiscount uit Duitsland.
Is iets vanuit Duitsland sneller hier?

Sneller is een relatief begrip.. hangt af van verschillende factoren waaronder totale afstand, manier van verzenden, hoe druk het is enz enz...

Pakketjes uit Engeland zijn er meestal na 2 a 3 werkdagen, schat dat het uit Duitsland ook zoiets kan zijn.

Wel navragen of het op voorraad is.

Had (in Nederland) een zender besteld bij een winkel die normaal de volgende dag verstuurd.. maar mocht 6 weken wachten voor de zender op voorraad was.

Ik heb zondag ook een bestelling in Duitsland geplaatst (Modellbau Seidel) en dat heb ik vandaag al binnen gekregen. (Verzending via DHL) Dat ging wel vlot dus.

Mijn pakket(je) uit Hong Kong wordt morgen naar Nederland gevlogen, en dan is het nog afwachten wat de douane doet... Hoop echt dat ik hem voor kerst heb... (en het liefst zonder extra heffingen :) )

Weet je meteen weer waarom duitsland en tegenwoordig engeland, vanwege de keors zo lekker in trek zijn.

Snel, releatief goedkoop,en geen gedonder met douana, en heffingen...

Weet je meteen weer waarom duitsland en tegenwoordig engeland, vanwege de keors zo lekker in trek zijn.

Snel, releatief goedkoop,en geen gedonder met douana, en heffingen...
Sorry voor de domme opmerking, maar deze spellingsfout die je maakt "douana" maak ik ook heel veel :D Ik weet echt niet hoe het komt, maar als ik snel aan het typen ben typ ik ook heel vaak douana :D

Grtz Jonas !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back