never mind

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey,
Verder weet ik niet wat ik bij Customs Declaration moet invullen.
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Bedankt alvast.
M'n hk450v2 en 401b gyro zijn eindelijk binnen.Vandaag ook na 27 dgn wachten bericht gekregen van TNT dat ze mijn pakketje bij de douane hebben liggen...
Alles zojuist netjes ingevuld en opgestuurd... nu maar wachten op wat de "schade" is...
Hopen dat ze nu wel een beetje snel versturen!
De inklaringskosten bedragen € 12,50 (per 01-01-2009). Voor EMS zendingen bedragen de inklaringskosten € 17,00 (per 01-01-2009).Wow inklaringskosten van 17,50....:schrik:
tot nu toe had ik alleen nog maar extra kosten buiten de 19% om gelezen dat het 12,50 was![]()
Extra kosten of niet dat even terzijde...
Ik blijf het wel SCHANDALIG vinden hoelang de NL douane erover doet...
18 mei aangekomen in NL en krijg 26 mei pas een brief dat mijn pakketje daar ligt.
Ik heb het de 26ste direct weer terug op de brievenbus gedaan (voordat hij gelicht werd) en nu maar eens zien hoelang dit allemaal gaat duren!
Nadat ik de brief had opgestuurd duurde het nog een week voor het pakket kwam. Je moet echt veel gedult hebben met de douane-afdeling van tnt.Hier identiek. 18 mei in NL, 26e de brief...
Vandaag weer een pakje uit HK binnen gekregen zonder extra kosten ;-)
Duurde dit keer wel wat langer..
De 18e verzonden vandaag binnen, dus 10 dagen.
als ik een pakket bij hobby king bestel,(miniswift) zou ik deze dan binnen ongeveer 4-5 weken hebben? wil hem in de eerste week van juni eventueel bestellen, en uiterlijk voor mijn vakantie half juli hebben
![]()