Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier identiek. 18 mei in NL, 26e de brief...
Zeer raar jullie problemen... Wij laten hier regelmatig iets afkomen van HK en nooit problemen. Alleen bij grotere pakketten (Mini swift) komt er €10 inklaring bij ... En altijd mooi op tijd geleverd (door de postbode). Onze Mini swift was in 6 dagen binnen (en er zat ng een feestdag tussen, dus eingelijk 5). Wij klagen niet !
Grtz Matanza
Wij hebben onze mini swift vorige week donderdag besteld en we hebben die deze donderdag ontvangen. Met inklaring van €10. Let wel. Levering in België, niet Nederland.
Grtz Matanza
de andere is er nog niet. Hier zat de Mini Swift in van Hobbyking. Leuk kistje, vergelijkbaar met de MPX Fox. Bij deze zending zat een track&trace waarmee je ook de status in NL ziet staan. Maar helaas staat hij nog steeds op left HK on may 19...![]()
Zeer raar jullie problemen... Wij laten hier regelmatig iets afkomen van HK en nooit problemen. Alleen bij grotere pakketten (Mini swift) komt er €10 inklaring bij ... En altijd mooi op tijd geleverd (door de postbode). Onze Mini swift was in 6 dagen binnen (en er zat ng een feestdag tussen, dus eingelijk 5). Wij klagen niet !
Grtz Matanza
Vindt ik ook een leuk vliegtuigje, laat eens weten of je daar extra voor moet bijbetalen.
Was dat EMS? Heb ook een 4S 40C 5000mah lipo besteld donderdag en laten verzenden met registered. Zou hem graag voor het weekend van de 12e in huis hebben ivm wedstrijd. Ben er bang voor dat dit niet zal lukken.
Toen ik met EMS bestelde moest ik ook een keer 10euro betalen, maar uiteindelijk heeft da pakje ander halve week op de douane gelegen dus heb er ook een dikke 2 weken moeten opwachten. Vandaar gewoon registerd nu.
Matanza zei:Wij gebruiken altijd de goedkoopste methode van verzenden:
Air Parcel (BELGIUM)
of met deze methode:
International (Registered) Air Mail
Dit is met de gewone post. Ng nooit problemen gehad. (tenzij je inklaring €10 problemen noemt )