Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag iets onleuks meegemaakt : pakje van 7,65 DOLLAR (echte waarde), waarvan de factuur BUITEN op het pakje plakte, geopend door douane met 10 EUR kosten als gevolg... :-(
Hoe zit dat hier nu?
Ik heb vorige week een pakettje besteld en als ik nu vandaag kijk staat er Shipped**code**.
In tegenstelling to processing.(vorige week)
Betekend dat dat het pakketje gister/vandaag maar is verzonden?
Hoe kan ik mijn pakketje volgen via die code?
Moet ik vanaf nu 6 dagen tellen tegen dat ik het heb?
Hoe is de verzending van hobbyking momenteel?
Gaat het zo een beetje vlotjes, want soms is het traag in sommige periodes.
Grtz
Heb je hier een bron/link van? (dan kan ik ook wel een klacht indienen.)
Ik heb een pakketje (<1kg) dat vanaf 17 mei bij de douane ligt. Op 1 juni is de status volgens tnt veranderd naar "Verzoek tot info" wat volgens TNT betrekend dat ik 'DE' brief krijg, maar heb die tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen.
Meerdere pogingen tot bellen naar douane/tnt of zoeken op internet om eea te versnellen heeft niets geholpen.
Tips anyone?
Vandaag 1e aanbieding van me pakketje gemist damn.. tot 14:00 uur thuis gezeten en daarna pas aangeboden, zal je altijd zien :S
Net even naar TnT gebelt wat de kosten zijn zodat ik dat vast kan gepast klaarleggen maar dat was wel even schrikken...... 52,72 euro voor 3 lipo`s 1 lipo lader en een 2,4ghz pistool zender
Vage shit toch weer...
totaal kosten inhoud incl verzenden pakketje = 140 euro en dan 52 euro douane kosten!!!
Vandaag 1e aanbieding van me pakketje gemist damn.. tot 14:00 uur thuis gezeten en daarna pas aangeboden, zal je altijd zien :S
Net even naar TnT gebelt wat de kosten zijn zodat ik dat vast kan gepast klaarleggen maar dat was wel even schrikken...... 52,72 euro voor 3 lipo`s 1 lipo lader en een 2,4ghz pistool zender
Vage shit toch weer...
totaal kosten inhoud incl verzenden pakketje = 140 euro en dan 52 euro douane kosten!!!
Dus even vragen!
Dan komen ze er opeens mee dat je 30 euro belasting/invoerrechten etc moet betalen, over een pakketje van (inc verzendkosten) 75 euro.
Ik heb dus meer dan 1/3 van de waarde extra moeten betalen.