Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooi Peter![]()
Een heel stuk beter zo Peter![]()
Heel mooi, gedetailleerd en netjes!![]()
Dank jullie wel jongens,
en Koos ik snap nog steeds niet waarom die poorten te hoog zitten voor de geleverde rolpaarden, maar als je er aan toe bent dan niet alleen vertrouwen op de hulpstukken, maar voordat je gaat snijden ook even een kanon erbij zetten![]()
Zal ik zeker doen Peter, bedankt voor het meedenkenKoos ik snap nog steeds niet waarom die poorten te hoog zitten voor de geleverde rolpaarden, maar als je er aan toe bent dan niet alleen vertrouwen op de hulpstukken, maar voordat je gaat snijden ook even een kanon erbij zetten![]()
Schitterende bouw. Mijn complimenten en ga je vanaf vandaag volgen.
Suc6
Peter
Dat de poorten te hoog zitten merkte ik ook. Een groter voorwiel kan helpen. Goede tip iig om in een eerder stadium het kanon erbij te zetten. Helaas voor mijn model te laat.[/QUOTE
Het is hout, dus alles is te veranderen, maar in dit geval is het makkelijker om er nieuwe voorwielen op te zetten, die zijn vrij makkelijk te maken, en je hebt je kanonnen nog niet staan, dus een mogelijkheid,![]()
Een mooie kookpot Peter! Van papier gemaakt?
Wat jammer zeg dat ze ziek is! Ik hoop op een spoedig herstel
Gaat heel mooi worden. Begrijp dat modelbouw nu even moet wijken voor de admiraal. Beterschap voor haar.
Neem je tijd voor elkaar, de tijd voor modelbouw komt vanzelf wel weer.
Ay das niet zo mooi wat ik hier lees, van harte beterschap gewenst voor Marijke, ik hoop dat ze snel weer opgeknapt is