PH-AJH

Discussie in 'Zweefvliegen' gestart door Justus, 21 jul 2023.

1. serge pot

serge pot Forum veteraan

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Screenshot_2023-07-23-07-31-46-20_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Zonde . Met die zwever van hem is mijn sleep avontuur begonnen met een graupner jodell Robin .

Justus vindt dit leuk.
  2. Gerben

Gerben Forum veteraan

Lid geworden:
    22 mrt 2003
    IMG_1859.JPG *Dalfsen-F5J 2014

Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven... Ik kende Arjan als een mooie vent waarvan de wereld er meer zou moeten hebben.
    Heel veel sterkte aan familie, vrienden en iedereen die hem zal moeten missen.

Gerben

aurectar, A B, Bertus en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Justus

Justus

Lid geworden:
    8 okt 2003
    Dit was 1 van onze eerste Early Bird vliegdagen en evenals Serge heb ik mijn eerste sleep, in de functie van sleper i.p.v. gesleepte, met Arjan mogen ervaren.
    (Met de enige kist waar ik spijt van heb dat ik hem ooit verkocht heb: Hangar9 Piper Pawnee)

Als aandenken kreeg ik van hem mijn eerste sleeplijn en heb ik die gele Ka8 nog vele malen naar goede uitgangshoogtes mogen slepen.

DSCN2803.JPG.jpeg

aurectar, Gerrit_E, jve en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. serge pot

serge pot Forum veteraan

Lid geworden:
    20 feb 2009
    Zoals eerder vermeld. Helaas uitelkaar gegroeid .
    Door mijn ptss wat vervelende karaktertrekken die ik beter heb leren beheersen gaandeweg . Tot de dag van vandaag nog altijd vervelend gevonden dat het zo gelopen is . Gedane zaken zijn niet omkeerbaar
    Neemt niet weg dat ik hem nog altijd wel mocht en op de achtergrond zijn zweefperikelen volgde .
    Mensen zoals Arjan zijn zeldzaam ,laten we die koesteren .

Berrie, Peter Houweling, Bertus en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Terence

Terence

Lid geworden:
    17 jan 2011
    En die Asw 22 heb ik gelukkig nog van hem

jacobbos, serge pot en vissermax vinden dit leuk.
  6. aurectar

aurectar

Lid geworden:
    16 dec 2007
    Mega jammer.

7. bdoets

bdoets Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    6 aug 2006
    Dat is schrikken. Meerdere malen met hem gevlogen, ik herinner me ook hoe hij voor mij de complexe Taborca in mijn Graupner zender programmeerde.
    Een prima vent, ik vond het al jammer dat hij hier niet meer mee deed, maar ook in het grote Forum van het Leven is hij nu uitgeschreven.

Rick R en jacobbos vinden dit leuk.
  8. hstruyk

hstruyk

Lid geworden:
    5 sep 2003
    Arjan vroeg mij ooit, weet het jaartal niet meer, om een keer mee te gaan naar de Gerlitzen om te gaan vliegen. Dat aanbod sloeg ik niet af. Op de Gerlitzen in contact gekomen met Terence, Justus en Jacob. Dat was het begin van een reeks van leuke vlieguitstapjes. Arjan daar leren kennen als een super aardige gast. Altijd in voor een geintje maar ook serieuze gesprekken gevoerd. Bijvoorbeeld over zijn interessante en zo zware baan. De laatste jaren ging Arjan helaas niet meer mee door het mandragend vliegen. Ga je missen kerel.

Terence, Ariel, Justus en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. SRS

SRS

Lid geworden:
    23 mei 2005
    Afgelopen weken kwam Arjan in gedachte voorbij, niet wetende wát er gebeurd is. Als er iemand is die mij op het gebied van het rc zweef en sleepgebeuren uit m’n comfort zone heeft getrokken dan is dat Arjan wel geweest in de meest positieve manier.

Met zijn aanstekelijke enthousiasme, en z’n immens en altijd aanwezig glimlach heeft hij mij heel wat bijgebracht. Vooral op sleepgebied, daar begeleide hij mij met de eerste stapjes op dit gebied wat ook nog eens op film staat.

Dankbaar dat ik hem heb mogen kennen, iemand die je niet kán vergeten.

Sterkte aan zijn gezin, kinderen en vrienden en alle nabestaanden.

aurectar, A B, wim eon en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Dopieman

Dopieman

Lid geworden:
    19 nov 2012
    Wat een vreselijk bericht!
    Ik heb Arjen leren kennen bij de vintage glider treffens. Een zeer behulpzaam en fijn persoon! Via deze weg wens ik de familie heel veel sterkte met dit enorme verlies!
    2FC251E6-0FC8-445E-82BB-50BC270F242D.jpeg
    Vintage treffen Emmeloord 13 Januari 2013

aurectar vindt dit leuk.
  11. lecraM

lecraM

Lid geworden:
    9 aug 2009
    RIP ik ken hem slechts van discussie in threads, we lagen elkaar niet echt denk ik vanuit achtergrond van kennis. ik heb er niet lang mee gezeten toen en dit is nu wel een beetje een schok. ik wens iedereen het leven wil ik even kwijt nu, ik heb geen persoonlijke issues oid met iemand. wou dat ik dat hem eens had gezegd nog. mijn eigen leven stelt niks voor. mss weet ie het. sterkte aan familie, kennissen.

12. aurectar

aurectar

Lid geworden:
    16 dec 2007
    Veel sterkte voor de familie en vrienden.

flymax vindt dit leuk.
  13. flymax

flymax PH-SAM

Lid geworden:
    11 jan 2009
    Fijn dat door de condoleances van Aurectar dit draadje weer even wat aandacht krijgt. Zo blijft hij toch een beetje onder ons. Hierbij nog een filmpje van de dag van mijn eerste ontmoeting met Arjan. Het gaat niet om de beeldkwaliteit maar om de kameraadschap!

MicropropSport, Rick R, serge pot en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. bdoets

bdoets Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    6 aug 2006
    Ah dat fietsliertje, ik ken het nog...

jacobbos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina