Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha, dat lijkt wat op de KleiduivelHet bliksemt en het dondert...maar of het voor mij/ons (H&H) meters bier gaat regenen in Gouda..denk van niet maar je weet maar nooit..
De Donderkruiser wil wel (vanaf het multi inzetbare platform waar de TAM-5 kisten ook op passen) maar ja..roet in het eten..
We bekijken de situatie van dag tot dag en ..we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
Bekijk bijlage 617569
Bekijk bijlage 617570
Bekijk bijlage 617571
Gecondoleerd Frans. Ik weet er alles van, vervang "moeder" door "vader" en je hebt waar ik de afgelopen maanden mee bezig geweest ben......Druk bezig met het leeg en opleverklaar maken van het huurhuis van mijn helaas recent overleden moeder.
Alles is welkom Harold en maak je over de presentatie niet al te druk, het gaat vooral om ontmoeten, herkenning door oud en jong (Opa, vader) en educatie / geschiedenis van de jongste deelnemers uit de GMVC. Zoiets simpels bv als het opstarten van een dieseltje of alleen ff in hun hand gehouden te hebben, doet vaak meer als wij denken / heel gewoon vinden. En let wel zenders hoeven niet brandschoon te zijn, zeker niet als ze deze ff in hun hand mogen houden.Met de begrijpelijke afzeggingen en de weersverwachting lijkt het een klein statisch onderonsje te worden.
Ik heb eigenlijk niets voorbereid voor statisch (bijvoorbeeld vintage zender setjes werkend of tenminste leuk gepresenteerd.
Dat is wel het plan. Wat bedoel je met "oneindige vleugel" ? Deze misschien?De laatste komt volgens mij sowieso ff lang, toch Max?