PH-SAM ON TOUR, MIDSUMMER 2025, 21 juni

Gezien de verwachte tropische 30 graden en hoger, denk ik niet dat ik het zelfs een hele dag buiten uithoudt.
Aan en in het water, ja, maar op een kurkdroge heide wordt het al snel minder.

Lieve mensen ik ben er Zaterdag niet bij, ik moet afzeggen ivm de temperatuur, het is me echt te gek. Ik wens jullie een fijne dag.
Ed

Na intern overleg hebben we besloten het een GO te geven voor zaterdag.
We weten niet wat het weer volgende week doet en nu hebben we in ieder geval mooi weer en niet teveel wind.
Wij zorgen voor voldoende water en frisdrank, de tent komt mee (evt een 2e snelvouwtent (niet met losse buizen) is welkom, evt voor eenieder een parasol, hoofddeksel of klein minitentje etc meenemen.
Zaterdag vanaf 9.30 op de heibwelkom, ik ben er voor die tijd om eea op te bouwen.
Stickers etc bij Joyce afhalen.
Tot zaterdag

Ik heb even het weer bekeken, wind hoofdzakelijk O tot ZO en dat heeft tot gevolg dat de vochtigheid waarschijnlijk vrij laag zal zijn en de 30 graden wat beter te verdragen is.

En dan onder het motto "heeft die nu al een zonnesteek??" Laten we het houden op JA :banana: :bier::hammer::hammer::goal
Ik heb nog een aantal kitjes liggen welke in het SAM segment vallen die alleen op de ginkel tegen zonnesteek prijzen de deur uit mogen.
Beperkt aanbod en op is op.
1x Manx Monarch € 100
1x Bantam € 35
3x Pou du Ciel € 35
2x Jaded Maid € 60
2x Dandy (Graupner) € 75
1x Amigo QR kit met motor opzet en motortje E (met dummy cox) 100
Uiteraard is de prijs per stuk.

Ik kom en graag eten en s’avonds vliegen. Ik zal ff overleggen met Didier of de 4-takt generator mee kan, dan zou ik ook voor een camping koeler kunnen zorgen. Hebben we partytenten voor de nodige schaduw? Ik zal is kijken wat ik kan regelen maar heb zelf sowieso een ‘tarp’…:yes:

Als gecertificeerde ijsbeer (draag zelfs in de winter geen jas) ben ik ook nog aan het overwegen.
Misschien een deel van de dag 's morgens of alleen 's avonds.

Het was dacht twee jaar terug ook zo extreem en toen ging het ook prima.
Ga kijken hoe lang ik het kan volhouden, maar als ik eenmaal aan het vliegen ben zal het denk minimaal de heledag zijn.

Back